فراگیری تسهیلات پشتوانه ویپاد تا نقطه صفر مرزی

محمد آجدانی، معاون بانکداری نوین شرکت داتین با اشاره به اینکه تسهیلات پشتوانه ویپاد در 1200 شهر و 7 هزار روستا متقاضی دارد؛ به عصربانک گفت: مشتری ما از روستایی به نام کوهک در نقطه صفر مرزی بلوچستان از طریق ویپاد افتتاح حساب کرده و تسهیلات پشتوانه را دریافت کرده است.

محمد آجدانی، معاون بانکداری نوین شرکت داتین، در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ، در گفت‌وگو با «عصربانک» با اشاره به نحوه شکل گیری ویپاد گفت: ویپاد، به عنوان ترابانک پاسارگاد از سال 1400 فعالیت خود را شروع کرده است و طی اجرای مراحل زیرساختی از سال 1401 به طور جدی با افتتاح حساب آنلاین، درخواست غیر حضوری صدور کارت فعالیت ویپاد رسما آغاز شد.

وام 15 میلیون تومانی ویپاد بدون ضامن

آجدانی با بیان اینکه تسهیلات پشتوانه بدون نیاز به چک و سفته و ضامن، توسط ویپاد به مشتریان ارائه می‌شود، گفت: تسهیلات پشتوانه با هدف وابستگی و چسبندگی مشتریان به ویپاد طراحی شده و تااکنون تا سقف 15 میلیون تومان در قالب اعتبار خرید به کاربران ویپاد اعطا می‌شود.

به گفته این فعال حوزه بانکداری دیجیتال، از آنجایی که بخش زیادی از جامعه به خصوص دهک های میانی از دریافت تسهیلات محروم هستند، ارائه وام های یک تا 15 میلیون تومانی پشتوانه در ویپاد، برای این افراد در نظر گرفته شده است.

اعتبار سنجی آنلاین کمتر از دو دقیقه

او افزود: تسهیلات پشتوانه با اعتبار سنجی آنلاین متقاضی در ویپاد و کمتر از دو دقیقه صورت می‌گیرد و  اعتبار این وام به شرط خوش حساب بودن  مشتری افزایش می‌یابد.

معاون بانکداری نوین شرکت داتین به دوره بازپرداخت تسهیلات پشتوانه اشاره کرد و گفت: دوره باز پرداخت این تسهیلات به طور عادی یک ماهه است اما اگر بازپرداخت یک ماهه در توان مشتری نباشد، زمان بازپرداخت بین 4 تا 6 ماه افزایش می‌یابد.

پشتوانه، نمونه رشد ارائه تسهیلات انلاین

آجدانی میزان استقبال مشتریان ویپاد از تسهیلات پشتوانه را غافل‌گیرکننده توصیف کرد و افزود: در سال 1400 که طرح پشتوانه ارائه شد،نزدیک به هزار و 200 میلیارد تومان تسهیلات و بالغ بر 500 هزار فقره تسهیلات به مشتریان اعطا شد.

او پشتوانه را تجربه سریع از رشد ارائه تسهیلات آنلاین دانست و گفت: در حال حاضر یک میلیون و 200 هزار تسهیلات در قالب پشتوانه ویپاد به مشتریان اعطا شده است؛ این در حالی است که طی یک بازه سه ماهه700 هزار فقره تسهیلات با ارزش بیش از یک هزار و 700 میلیارد تومان به مشتریان اعطا شد.

فراگیری ویپاد تا نقطه صفر مرزی کشور

معاون بانکداری نوین شرکت داتین، با بیان اینکه تسهیلات پشتوانه توانسته نیاز مشتریان را در حوزه وام‌های خرد مرتفع کند، افزود: تسهیلات پشتوانه در 1200 شهر و 7 هزار روستا متقاضی دارد؛ به عنوان نمونه طبق آمار منتشر شده حتی مشتری ما از روستایی به نام کوهک در نقطه صفر مرزی بلوچستان از طریق ویپاد افتتاح حساب کرده و تسهیلات پشتوانه را دریافت کرده است.

او با بیان اینکه نمونه این آمار در جهت فراگیری برای ما ارزشمند است، افزود: کاربر دیگری که برای ما کامنت گذاشته بود اذعان داشته که تا کنون با سن 40 سال هنوز از هیچ بانکی موفق به دریافت وام نبوده که پشتوانه ویپاد، اولین تجربه دریافت تسهیلاتی او بوده است.

ارائه سفته و چک الکترونیک به زودی

معاون بانکداری نوین شرکت داتین با اشاره به برنامه های آتی ویپاد گفت: ویپاد به عنوان یک بانک دیجیتال در صدد رفع نیاز تمام اقشار جامعه است؛ بنابراین برنامه ما برای آینده که بخشی از آن نیز در ماه های آتی راه اندازی می‌شود، ارائه تسهیلات با مقادیر بالاتر برای دیگر اقشار جامعه است.

او ادامه داد: همچنین امکان ارائه سفته و چک الکترونیک به زودی برای مشتریان برقرار می‌شود؛ در حوزه بیمه و بورس نیز همکاری‌های استراتژیکی با بیمه پاسارگاد صورت گرفته و فاز اول ارائه محصولات مشترک در روزهای آتی اجرایی می‌شود.

ورود ویپاد به مدیریت ثروت

آجدانی در پایان با اشاره به ورود ویپاد به حوزه مدیریت ثروت، گفت: با پتانسیل های مالی که در بانک پاسارگاد وجود دارد، ما به زودی به حوزه مدیریت ثروت و صندوق های مالی ورود خواهیم داشت؛ همچنین با بهبود تجربه مشتری از ویپاد و رفع نواقص امیدواریم بتوانیم تمام چرخه بانک تک و لندتک، اینشور تک را پوشش دهیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.