امکان خرید آنلاین در طرح کالابرگ الکترونیک

بنابر اعلام معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امکان خرید برخط مردم در طرح کالابرگ الکترونیک فراهم شده است.

علیرضا عسگریان معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در برنامه میز اقتصاد با اشاره به عرضه ۱۱ قلم کالای اساسی در طرح کالا برگ، گفت: هم‌اکنون یک سکوی اینترنتی، عرضه ۱۱ قلم کالای اساسی مشمول طرح کالابرگ را آغاز کرده و در آینده نزدیک تعداد این سکوها افزایش می‌یابد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه تصریح کرد: در خرید اینترنتی هم در صورت هزینه کرد ۲۰۰ هزار تومان از یارانه برای خرید ۱۱ قلم، ۱۲۰ هزار تومان اعتبار تشویقی به شخص مشمول تعلق می‌گیرد.

وی با بیان اینکه امکان عرضه لبنیات سنتی و حبوبات به صورت فله در طرح کالابرگ الکترونیک فراهم شده است، افزود: هم‌اکنون طرح کالابرگ الکترونیکی دهک‌های اول تا پنجم درآمدی را شامل می‌شود.

عسگریان گفت: استفاده از کالابرگ الکترونیک کاملاً داوطلبانه و اختیاری است و خانوارها می‌توانند یک ماه زودتر از واریز یارانه اعتبار خود را برای خرید کالابرگ اختصاص بدهند. چنانچه تمایل به خرید کالابرگ نبود همچون گذشته افراد می‌توانند از یارانه نقدی خود استفاده کنند.

در این طرح قیمت کالاها بر اساس نرخ شهریور سال ۱۴۰۱ عرضه می‌شود و دولت طبق سبد کالای مشخص شده مابه‌التفاوت قیمت کالا را در طول دوره پرداخت می‌کند.

«همه خانوارهای مشمول طرح می‌توانند از طریق سامانه «شما» به نشانی https://shoma.sfara.ir و نصب اپلیکیشن شما از وجود فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌های متصل به طرح و نزدیک به محل سکونتشان با خبر و با شماره‌گیری #۱۴۶۳*۵۰۰* از باقی‌مانده اعتبار خود مطلع شوند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.