آخرین آمار عملکردی ویپاد

ویپاد، ترابانک پاسارگاد که توسط داتین طراحی و توسعه داده شده، تا پایان شهریور ۱۴۰۲ توانسته بیش از پنج هزار میلیارد تومان تسهیلات بدهد.

اپلیکیشن ویپاد، ارائه‌دهنده نسل جدیدی از خدمات مالی و بانکی دیجیتال است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند تا سقف سی میلیون تومان تسهیلات را به‌صورت کاملا آنلاین، بدون ضامن و وثیقه دریافت کنند. علاوه‌بر خدمات مبتنی‌بر حساب، کارت و تسهیلات، خدماتی نظیر بیمه و سرمایه‌گذاری نیز در ویپاد ارائه می‌شود.

محمد آجدانی، معاون بانکداری نوین داتین با اشاره به عبور ویپاد از سه میلیون کاربر در توضیح چشم‌انداز ویپاد می‌گوید: «ویپاد، سبدی از خدمات مالی ارائه می‌دهد و با تکیه بر مفهوم فراگیری مالی، امکان بهره‌مندی از خدمات متنوع مالی را برای هموطنانمان در اقصی نقاط کشور فراهم می‌کند. در همین راستا، در فاز نخست با تمرکز بر تسهیلات خرد و نیازی که در این حوزه کمتر به آن پرداخته شده، تسهیلات خرد پشتوانه را به شکل کاملا آنلاین و بدون ضامن و وثیقه ارائه کردیم. ویپاد، طی مدت یک سال و نیم حدود دو میلیون فقره تسهیلات با ارزش پنج هزار میلیارد تومان به اقشار مختلف مردم در بیش از ۸ هزار روستا و ۱۲۰۰ شهر اعطا کرده است.»

آجدانی مسیر توسعه اپلیکیشن ویپاد را گسترش شیوه‌های دریافت آسان و سریع تسهیلات برشمرد و گفت: «ما مسیر بهبود ویپاد را از طریق شنیدن دغدغه کاربران و مشتریان دنبال می‌کنیم و همواره از گرفتن بازخورد از مشتریان استقبال می‌کنیم.»

تفاوت ویپاد با سایر اپلیکیشن‌های مالی این است که فرصت دریافت تسهیلات خرد آنلاین، سریع و شبانه‌روزی و همچنین سرمایه‌گذاری توامان در آن پیاده‌سازی شده و بر پایه رفتار مالی مشتریان و مبتنی‌بر اعتبارسنجی هوشمند، به کاربران خدمات مالی متناسب می‌دهد. ویپاد اکنون از مرز سه میلیون کاربر گذشته و هر کاربر می‌تواند با استفاده از این اپلیکیشن، از طیف وسیعی از خدمات مالی بهره‌مند شود.

آخرین نسخه ویپاد را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.