بیشترین رشد سهم تعدادی کارتخوان متعلق به پرداخت الکترونیک سپهر

 شرکت پرداخت الکترونیک سپهر در گزارش شهریور ماه شاپرک در شاخص سهم تعدادی کارتخوان های فروشگاهی، با 0/31 درصد افزایش نسبت به ماه پیشین، بیشترین اختلاف مثبت را نشان داده است. همچنین بهترین عملکرد در شاخص نسبت خطای پذیرندگی به کل تراکنش‌ها به این شرکت رسید.

طبق اعلام گزارش اقتصادی شاپرک، شرکت پرداخت الکترونیک سپهر در شهریور ماه امسال در شاخص سهم تعدادی از کارتخوان فروشگاهی با ٠/٣١٪ رشد نسبت به ماه قبل بهترین رشد را کسب کرد.

مقایسه عملکرد شهریور ماه ١٤٠٢ شرکت پرداخت الکترونیک سپهر از منظر خطای پذیرندگی نسبت به مرداد سال جاری کاهش ٠/٠١٩ درصدی را نشان می دهد.براساس اعلام شاپرک رقم شاخص خطای پذیرندگی به کل تراکنش برای شرکت سپهر طی شهریور ماه ٠/٠١٠ درصد بوده است. سپهر در ماه مورد گزارش توانسته رتبه نخست در بهترین عملکرد شاخص خطای پذیرندگی به کل تراکنش‌ها را کسب کند.

گفتنی است؛ تدوین استراتژی توسعه‌ای جدید برای شرکت پرداخت الکترونیک سپهر موجب شد تا این شرکت با رویکردی متفاوت به عرصه بازاریابی ورود پیدا کرده و بتواند در شاخص اختلاف سهم تعدادی کارتخوان نسبت به ماه پیش بهترین عملکرد را کسب کند.

لازم به ذکر است؛ سپهر در راستای توسعه مداوم و متناسب با اهداف بازاریابی طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش دارد استراتژی‌های خود را به صورت یکپارچه فی ما بین بانک صادرات ایران و این شرکت اجرایی کند.

این شرکت در راستای توسعه استراتژیک خود در حوزه بازار، تمرکز ویژه‌ای به زیرساخت‌های فناوری اطلاعات در زمینه های سخت افزاری و نرم افزاری طی یک سال اخیر داشته است و این مهم را در راستای عرضه بهترین سرویس به مشتریان کلان و ارتقاء سطح سرویس به مشتریان خرد در اهداف استراتژیک سازمانی جای داده است. همین امر موجب شد تا سپهر بتواند در شهریور ماه سال جاري رتبه نخست در شاخص عملکرد از منظر خطای پذیرندگی را کسب نماید.

همچنین پرداخت الکترونیک سپهر طی سال گذشته همواره به دنبال بهبود مدوام زیرساخت های فناوری اطلاعات در کنار توسعه بازار بوده است. این شرکت در برنامه عملیاتی خود در سال ١٤٠٣ که پیش زمینه اجرایی آن از آذر ماه سال جاری کلید می خورد تلاش دارد در تمامی ابعاد و شاخص های عملکردی سهم مناسبی از بازار صنعت پرداخت اخذ نماید تا ضمن ارائه خدمت بهینه به مشتریان فعلی خود، از طریق بهبود سطح سرویس دهی بازارهای جدید را فتح نماید.

گفتنی است؛ این شرکت در سه ماهه پایانی سال مالی خود منتج به آذر ١٤٠٢، ضمن رشد در شاخص های مختلف که همسو با برنامه های کلان بازاریابی بانک صادرات است، در حوزه شاخص های عملکردی مالی نیز دستاورد های خوبی را محقق خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.