حضور سپهر با ٤ محصول نوآورانه در دهمين همايش بانكداری الكترونيك و نظام های پرداخت

شرکت پرداخت الکترونیک سپهر در دهمين همايش بانكداری الكترونيك و نظام های پرداخت از ٤ محصول نوآورانه خود در حوزه پرداخت ها رونمایی می‌کند.

به نقل از روابط عمومی پرداخت الکترونیک سپهر، این شرکت در نظر دارد ضمن رونمایی از هویت برند جدید خود در نمایشگاه نظام های پرداخت سال 1402، از 4 محصول جدید خود در حوزه پرداخت های مبتنی بر کارت، پرداخت اینترنتی ، اپلیکیشن موبایلی و سرویس های مبتنی بر باشگاه کسب و کار، رونمایی نماید.

این شرکت محصولات مذکور را با توجه به برنامه عملیاتی خود و اهداف تدوین شده در راستای توسعه سهم بازار در فصل پایانی سال 1402، با استراتژی چسبندگی بازار از طریق محصولات جدید، محقق می نماید، محصولات جدید ضمن ایجاد زیرساخت های لازم برای این شرکت جهت توسعه شبکه یکپارچه خدمات پذیرندگان و دارندگان کارت، می تواند موجبات بهبود اثربخشی ابزارهای پذیرش این شرکت را میسر نماید.

برنامه استراتژیک سپهر در امر توسعه محصول ذیل معاونت کسب و کار و معاونت فناوری اطلاعات تدوین و به منظور تجاری شدن ابزارهای جدید، با توسعه شرکای تجاری خود به عنوان بازوهای عملیاتی و بازاریابی تسریع این امر را محقق خواهد نمود، به گزارش مدیریت محصول این شرکت، فین تک ها و شرکت های نرم افزاری فعال در صنایع مختلف می توانند از محصولات رونمایی شده بهره برداری و یا در توسعه زنجیره ارزش آن همکاری مشترک تعریف نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.