برگزاری ۳ کارگاه توسن تکنو در رویداد بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با محوریت «گذار به بانکداری هوشمند» ۲۹ و ۳۰ آبان ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در این رویداد دو روزه، «توسعه فن‌افزار توسن» با برند تجاری «توسن‌تکنو» و نماد بورسی «فن‌افزار» ۳ کارگاه معرفی محصول برگزار کرد.

معرفی راهکار کنترل کیفیت هوشمند مرکز تماس

در کارگاه اول، محصول «راهکار کنترل کیفیت هوشمند مرکز تماس» یا «CCQC» معرفی شد که توسط «آرتین»، تیم هوش مصنوعی توسن‌تکنو توسعه یافته است.

سحر سوقندی، مدیر محصول پروژه‌های هوش مصنوعی توسن تکنو درباره راهکار کنترل کیفیت هوشمند مرکز تماس اظهار داشت: جدیدترین محصول شرکت توسن تکنو، راهکار کنترل کیفیت هوشمند مرکز تماس (Call Center Quality Control) است.

برگزاری ۳ کارگاه توسن تکنو

 

وی با بیان اینکه تا پیش از ارائه این محصول، سازمان‌ها با مشکلاتی روبرو بوده‌اند ادامه داد: سازمان‌ها با استخدام سرپرست کنترل کیفیت مرکز تماس سعی بر ارزیابی عملکرد اپراتورها داشته که اینکار به صورت دستی و زمان‌بر انجام می‌شد، همچنین در بهترین حالت ممکن فقط ۵ درصد تماس‌ها شنیده می‌شود که بسیار کم است.

سوقندی با توضیح درباره «راهکار کنترل کیفیت هوشمند مرکز تماس» خاطر نشان کرد: این محصول صددرصد مکالمات را ضبط، تبدیل به متن و در نهایت با سرعت بالایی تحلیل می‌کند و در اختیار کارشناسان قرار می‌دهد.

مدیر محصول پروژه‌های هوش مصنوعی توسن تکنو تصریح کرد: این محصول از ویژگی تماس‌های بحرانی برخوردار است؛ به این معنی که اگر در تماس بین اپراتور و مشتری نارضایتی، افزایش تن صدا و… رخ دهد به سرعت برای مسئول مرتبط هشدار تماس بحرانی فرستاده شده تا پیگیری های لازم انجام شود.

سوقندی در پایان گفت: در این راهکار توسن‌تکنو، اگر کلمات در طی تماس مشتریان به دفعات تکرار شود و به نوعی کلمات پرتکرار حساب شوند، این کلمات به مسئول نشان داده می‌شود تا ایده جدیدی به ذهن مسئول خطور کند.

راهکار نرم‌افزار ماشین‌های بانکی TECHNO ITM

در ادامه کارگاه‌های توسن‌تکنو، علی عزیزی، مدیر بازاریابی توسن تکنو درباره ماشین‌های بانکی موجود در کشور و راهکار نرم‌افزار ماشین‌های بانکی TECHNO ITM  اظهار داشت: در حال حاضر ۶۰ هزار ماشین بانکی در نظام بانکی کشور فعال و در حال ارائه سرویس هستند و ما با گستره عظیمی از تنوع برند و مدل روبرو هستیم اما تنوع پایین سرویس‌ها از معضلاتی است که ما با آن روبرو هستیم.

برگزاری ۳ کارگاه توسن تکنو

وی ادامه داد: راهکار TECHNO ITM برای حل این مشکلات ایجاد شده است؛ این راهکار امکان توسعه سرویس‌های ارزش افزوده را برای بانک‌ها و شرکت‌ها بر روی هر ماشین بانکی با هر مدل سیستمی ایجاد می‌کند.

عزیزی درباره امکانات این سیستم اضافه کرد: بهبود تجربه مشتری، کاهش هزینه‌های عملیاتی ،امکان توسعه سرویس‌های ارزش افزوده و ارائه سرویس مبتنی بر رفتار مشتری از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول است.

عزیزی ادامه داد: در حال حاضر در قسمت سرویس‌های ارزش افزوده، عمده ماشین‌های بانکی، خدمات بانکی پایه و ابتدایی را ارایه می‌دهند مثل پرداخت قبض و شارژ؛ اما سرویس‌های بانکی که بر بستر  TECHNO ITM عرضه شده است علاوه بر سرویس‌های پایه، عملیات چک صیادی، خدمات خودرو، بیمه، تفریحی و… را ارائه می‌دهد.

راهکار مدیریت پایانه‌های پرداخت الکترونیک و ماشین‌های بانکی

همچنین در کارگاه سوم، سامانه مدیریت پایانه‌های پرداخت الکترونیک و ماشین‌های بانکی یا همان  «TECHSTORE» معرفی شد.

عرفان سبزه پرور، کارشناس ارشد توسعه کسب‌وکار توسن‌تکنو، درباره سامانه مدیریت پایانه‌های پرداخت الکترونیک و ماشین‌های بانکی TECHSTORE اظهار داشت: سالانه بیش از ۴۰ میلیارد تراکنش در دستگاه‌های کارتخوان انجام می‌شود، همچنین بیش از ۴ میلیون واحد صنفی، ۷۰ هزار ماشین بانکی و ۱۰ میلیون دستگاه کارتخوان در کشور وجود دارد و شرکت‌های پرداخت حداقل سالی دو بار از هر دستگاه کارتخوان به صورت حضوری بازدید می‌کنند.

برگزاری ۳ کارگاه توسن تکنو

وی ادامه داد: در سطح توسعه دهندگان، بیش از ۷۰ هزار توسعه دهنده وجود دارند که می‌توانند اپلیکیشن‌های جدیدی به صورت اختصاصی در بحث پرداخت عرضه کنند.

سبز‌پرور خاطر نشان کرد: همچنین شرکت‌های پرداخت باید در جریان باشند که دستگاه‌های کارتخوان آنها در چه موقعیتی جغرافیایی قرار دارد.

وی در معرفی سامانه مدیریت پایانه‌های پرداخت الکترونیک و ماشین‌های بانکی TECHSTORE تصریح کرد: از ویژگی‌های این سامانه می‌توان به عدم وابستگی به برند کارتخوان، کنترل یکپارچه سخت‌افزار و نرم‌افزار، تنظیم و راه‌اندازی آسان، عدم وابستگی به نوع دستگاه، معماری امن زیرساخت، مقیاس پذیری، قابلیت مدیریت هر تعداد ترمینال  و مارکت، گزارش های تحلیلی پیشرفته و… اشاره کرد.

کارشناس ارشد توسعه کسب‌وکار توسن‌تکنو با بیان اینکه در این سامانه داشبوردهای مالی در حال توسعه است افزود: کارتخوان‌های اندرویدی نسبت به کارتخوان‌های معمولی، علاوه بر ارتقاء نرم‌افزار و سخت‌افزارها، هوشمند هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.