ارائه طرح‌های تسهیلاتی و خدمات بانکی توسعه تعاون توسط سامانه تی تی پلاس

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در سی و نهمین جلسه شورای معاونین اعلام کرد: در روزهای باقی مانده از سال مهم‌ترین اولویت همکاران جذب منابع و افزایش نقدینگی قرار گیرد.

محمد شیخ حسینی افزود: اگر نقدینگی بیشتری وارد بانک شود می توان تا 90 درصد تسهیلات تکلیفی،تسهیلات نهاد های حمایتی و تخصیص منابع عمده را انجام داد.

وی ادامه داد: همکاران بانک توسعه تعاون درطراحی و معرفی محصول خلاقیت خوبی دارند اما باید بتوان با روش های جدید و هنرمندانه این طرح ها را به مخاطبان و مشتریان معرفی کرد.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: در طرح های نوین تسهیلاتی همچون اوراق گام، تامین مالی جمعی (Crowdfunding) ، تامین مالی زنجیره ای(SCF) واوراق تسهیلات مسکن بانک توسعه تعاون با توجه به شبکه شعب و توان تخصصی همکاران باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

شیخ حسینی بیان کرد: با توجه به گزارش اداره سرمایه گذاری بانک توسعه تعاون و شرایطی که بانک مرکزی فراهم کرده است، تا پایان سال باید حدود 4 هزار میلیارد تومان اوراق گام و تامین مالی جمعی عملیاتی شود.

وی با تاکید بر بازاریابی و تبلیغات جامع محصولات و خدمات بانک توسعه تعاون گفت: سامانه «تی تی پلاس» این ظرفیت را دارد تا بخش عمده ای از طرح های تسهیلاتی و خدمات بانکی از مسیر آن به جامعه هدف معرفی شود.

شیخ حسینی تصریح کرد: تمام راهبردها و برنامه باید بر این محور قرار گیرد تا محصولات بانک توسعه تعاون علاوه بر صدا وسیما از طریق شبکه های اجتماعی و درقالب تصویر و ویدئو به مردم معرفی شود.

به گفته وی،مزیت اصلی و رقابتی بانک توسعه تعاون در ارائه تسهیلات به بخش های مختلف اقتصادی تعاونی و غیر تعاونی است و باید بتوانیم این مزیت را به مردم نیز معرفی کنیم.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون یادآورشد: علاوه بر پرداخت تسهیلات تکلیفی همچون تسهیلات ازدواج،کمیته امداد و اشتغال پایدار روستایی در بسیاری از طرح های ملی عمرانی حضور تعیین کننده ای داشته ایم.

شیخ حسینی ادامه داد: لازم است کارشناسان روابط عمومی در کنار مدیران و کارشناسان اعتباری استان ها قرار گیرند تا بتوانیم گزارش مفیدی درباره اقدامات بانک توسعه تعاون به مردم شریف ایران ارائه دهیم.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون تاکید کرد: سند تحول بانک به عنوان نقشه راهبردی باید در مسیر اجرا قرار گیرد.

در این جلسه معاونین مدیر عامل و روسای ادارات سخنانی پیرامون موضوعات جلسه بیان کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.