رونمایی از کارت‌خوان دانش‌بنیان توسن‌تکنو

نشست خبری شرکت توسن‌تکنو، امروز سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ با حضور مدیران و اصحاب رسانه در سایت تولید شهرک صنعتی کاسپین قزوین برگزار شد. این نشست با موضوع دانش‌بنیان‌شدن توسن‌تکنو در تولید راهکارهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری صنعت پرداخت الکترونیک برگزار شد.

نشست خبری توسن‌تکنو با حضور محمد مظاهری، مدیرعامل، احسان بایندور، معاون توسعه محصول نرم‌افزاری، علی عزیزی، مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار، جمشید جوادی‌پور، معاون امور مشتریان و فروش، امید شاهرخی، معاون توسعه محصول سخت افزار توسن تکنو و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

کسب رتبه دانش‌بنیان برای کارتخوان تکنو M500

محمد مظاهری، مدیرعامل توسن در این مراسم با اشاره به اهمیت کسب رتبه دانش‌بنیان برای کارتخوان تکنو M500 گفت: کارتخوان تکنو M500 که امروز رونمایی شد یکی از بهترین محصولات ما است؛ طراحی و سرمایه‌گذاری بر روی این محصول دانش‌بنیان از سوی شرکت توسن‌تکنو بوده و قابل عرضه در بازارهای ایرانی و خارجی است.

مظاهری با بیان اینکه مالکیت معنوی کارتخوان تکنو M500 برای شرکت توسن تکنو است، افزود: توسن تکنو اولین شرکت پرداختی دارای رتبه دانش بنیان است که رتبه دانش بنیان را هم در حوزه نرم افزاری و سخت افزاری و هم پلتفرم‌های مدیریت کارتخوان‌ها دریافت کرده است.

مظاهری تاکید کرد: تولید بدون توجه به مساله دانش بنیان، کاملا بیهوده و ناقص است و به لحاظ اقتصادی و کسب و کار این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است بنابراین توسعه کسب و کار باید به سمت دانش بنیان حرکت کند.

او افزود: چنانچه شرکای ما در کشور چین تغییر رویه دهند این شرایط برای ما به لحاظ دانش فنی فراهم است تا بدون وابستگی تولید و توسعه این محصول را پیش ببریم.

مدیرعامل توسن تکنو به قابلیت خلق محصول بر مبنای نیاز مشتری اشاره کرد و گفت: ما برای اولین بار در کشور صاحب دستگاه کارتخوان با قابلیت سیستم عامل اندروید شدیم و این موضوع در حوزه امنیت و خدمات پس از فروش بدون نقص است.

کارت‌خوان دانش‌بنیان توسن‌تکنو

مظاهری، مدیرعامل توسن تکنو از قابلیت خدمات پس از فروش کشوری برای محصول دانش بنیان این شرکت خبر داد و گفت: شرکت‌های سخت افزاری و دانش بنیان به دنبال دریافت خدمات پس از فروش برای محصولات دانش بنیان و فناورانه هستند.

او تاکید کرد: در حال حاضر نمونه برد این دستگاه در داخل تولید می‌شود و اکنون بر افزایش مقیاس تولید تمرکز داریم و در نظر داریم تا یک سال اینده این زنجیره را توسعه دهیم.

مدیرعامل توسن تکنو گفت: در حال حاضر یک میلیون کارت خوان توسن تکنو به تولید داخلی رسیده است و توانسته نیاز مشتری را برطرف کند. کارت‌خوان‌های اندروید توسن تکنو شبیه‌سازی شده با قابلیت‌های گوشی‌های اندرویدی است و می‌تواند کاملا برای کسب و کارهای FMCG مفید باشد.

ساپورت تمامی دستگاه‌های کارتخوان با TECHSTORE

همچنین احسان بایندور، معاون توسعه محصول نرم‌افزاری شرکت توسن تکنو گفت: ما در شرکت توسن تکنو علاوه بر ارائه خدمات سخت افزاری، به سمت ارائه خدمات نرم افزاری بر روی ماژول‌های سایر دستگاه‌ها حرکت کرده‌ایم از این حیث سامانه مدیریت پایانه‌های پرداخت الکترونیک TECHSTORE عرضه شده است.

به کارگیری TECHSTORE سامانه مدیریت پایانه‌های پرداخت الکترونیک، باعث کاهش هزینه‌های عملیاتی شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک شده است. این محصول همچنین بدون داشتن نمونه خارجی، باعث ورود توسن‌تکنو به زنجیره تأمین جهانی شده و زمینه را برای ورود این شرکت به صادرات محصول هموار کرده است.

بایندور با اشاره به قابلیت ویژه محصول جدید و دانش‌بنیان توسن‌تکنو گفت: TECHSTORE یک محصول دانش بنیان بوده و قابلیت ساپورت تمامی دستگاه‌‌های دیگر توسن تکنو را دارد.

به گفته معاون توسعه محصول شرکت توسن تکنو، امکان ارسال پیام به صورت فردی و گروهی به پذیرندگان، مدیریت اپ ها به صورت یکجا و ارسال آپدیت‌ها بدون نیاز به مراجعه حضوری از طریق سرورها از دیگر قابلیت محصول دانش بنیان TECHSTORE  است.

کارتخوان اسمارت کلاسیک توسن تکنو

همچنین علی عزیزی، مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار توسن تکنو در مراسم رونمایی از سامانه نرم افزاری و سخت افزاری پایانه های پرداخت الکترونیک توسن تکنو گفت: ارائه این محصول دانش بنیان برای اولین بار در کشور رخ داده که حاصل تلاش 20 ساله توسن تکنو است.

عزیزی با بیان اینکه افزایش عمق دانش تولید در کشور، رویکرد اصلی شرکت توسن تکنو بوده است، گفت: خوشبختانه با تولید سامانه نرم افزاری و سخت افزاری پایانه های پرداخت الکترونیک به این رویکرد دست یافتیم .

مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار توسن تکنو گفت: کارتخوان تکنو M500 اولین محصول اسمارت کلاسیک است که طراحی آن با شرکت توسن تکنو بوده و توانسته رتبه دانش بنیان را کسب کند.

عزیزی در توصیف اسمارت کلاسیک بودن کارتخوان تکنو M500 توضیح داد: قطعا تجربه مشتری در استفاده از محصول مهمترین وجه در استفاده از محصول است ، بنابراین با روندی که از استفاده سایر دستگاه‌ها در بازار شاهد بودیم سعی کردیم با تغییر پین پد راحتی و سهولت را برای مشتری فراهم اوریم.

مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار توسن تکنو گفت: با اندروید شدن دستگاه‌های کارت خوان و اجرای سامانه های مانیتورینگ در کارتخوان‌ها، بخش زیادی از هزینه PSP ها و کسب و کارها کاهش می‌یابد. همچنین این قابلیت امکان صرفه جویی در هزینه های HR را نیز فراهم کرده است.

کارت‌خوان دانش‌بنیان توسن‌تکنو

وجود 350 هزار دستگاه اندرویدی توسن تکنو در بازار

در ادامه جمشید جوادی‌پور، معاون امور مشتریان و فروش شرکت توسن تکنو گفت: توسن تکنو توانسته این محصول دانش بنیان را به یکی از کشورهای منطقه  صادر کند و اکنون یکی از بانک‌های کشورهای عربی منطقه از محصول اسمارت کلاسیک ما استفاده می‌کند.

جوادی‌پور با بیان اینکه محصول اسمارت کلاسیک کاملا ایرانی و بدون وابستگی به کشورهای خارجی به صورت دانش بنیان تولید شده، افزود: ویژگی‌های این پلتفرم توانسته هزینه عملیاتی پرداخت الکترونیک را کاهش دهد؛ در حال حاضر 350 هزار دستگاه اندرویدی موجود در بازار متعلق به توسن تکنو است که عمده آن در سال گذشته تولید شده است.

او تصریح کرد: کارتخوان M500 اندرویدی توسن تکنو در حد os عملیات اپدیت را  از محدوده جغرافیایی مشخص به صورت آنلاین انجام می‌دهد و هزینه های تعمیر و اپدیت را تا حد قابل توجهی کاهش داده است.

مزیت رقابتی محصول دانش‌بنیان توسن تکنو

امید شاهرخی، معاون توسعه محصولات سخت افزاری توسن تکنو در ادامه این نشست به مزیت رقابتی این محصول دانش بنیان اشاره کرد و گفت: محصولات ما کاملا تجاری سازی شده و مزیت رقابتی ایجاد کرده است.

شاهرخی تصریح کرد: تمام فرایند تولید، طراحی، مکانیک و قالب این کارت‌خوان‌ها در داخل کشور و توسط توسن تکنو انجام شده و این یک نکته بسیار مهم برای دریافت خدمات پس از فروش برای مشتریان است.

به گفته معاون توسعه محصولات سخت افزاری توسن تکنو، طراحی الکترونیک دستگاه دانش بنیان تکنو M500 در حد استانداردهای جهانی و بازارهای صادراتی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.