چهار رمزارز جدید در بیت‌پین لیست شدند

رمزارزهای شبکه آرپا (Arpa با نماد اختصاری ARPA)، ان اف پرامپت (NFPrompt) با نماد NFP، آی اگزک آر ال سی(iExec RLC ) با نماد( RLC) و اوندو (Ondo با نمادONDO ) به بخش خرید آسان بیت پین اضافه شدند.

آشنایی بیشتر با ۴ رمزارز جدید بیت پین؛

نگاهی مختصر به ارز دیجیتال آرپا ARPA))

پروژه ارز دیجیتال آرپا یک بلاک چین لایه ۲ و مبتنی بر حفظ حریم خصوصی است که در سال ۲۰۱۸ توسط فلیکس ژو، جیانگ چن و یمو زو تاسیس شد. هدف اصلی این پروژه ایجاد امکان محاسبات مشترک بر روی داده‌های خصوصی است. پروژه ARPA از شبکه‌ای از گره‌های محاسباتی امن تشکیل شده که وظایف محاسباتی را انجام می‌دهند. این گره‌ها در قالب توکن بومی ARPA Chain به نام ARPA پاداش می‌گیرند.

ارز دیجیتال ARPA توکن بومی بلاک چین ARPA Chain است که برای تأمین امنیت شبکه، پرداخت کارمزد تراکنش‌ها و پاداش به گره‌های محاسباتی استفاده می‌شود. ارزش ARPA به رشد و پذیرش بلاک چین ARPA Chain بستگی دارد. اگر این بلاک چین بتواند به طور گسترده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرد، تقاضا برای توکن ARPA نیز افزایش خواهد یافت.

آشنایی مختصر با ارز ان اف پرامپت (NFP)

NFPrompt یک پلتفرم ساخت NFT مبتنی بر هوش مصنوعی است که به کاربران بدون نیاز به دانش فنی، امکان ایجاد NFT های منحصربه‌فرد و خلاقانه را می‌دهد. پلتفرم ارز دیجیتال ان اف پرامپت بر اساس متن یا تصویری که کاربر ارائه می‌دهد، از هوش مصنوعی برای تولید تصاویر، انیمیشن‌ها و موسیقی منحصربه‌فرد، استفاده می‌کند. کاربران پس از تولید NFT نیز می‌توانند آن را در بازار مخصوص و داخلی به فروش رسانند.

در معرفی ارز دیجیتال NFP نیز باید بگوییم که این ارز دیجیتال توکن بومی شبکه ان اف پرامپت است و جهت تأمین امنیت شبکه، پرداخت کارمزد تراکنش‌ها و پاداش به کاربران به کار می‌رود. این ارز دیجیتال یک توکن ERC-20 بوده و بر روی بلاک چین اتریوم اجرا می‌شود. این توکن قابلیت استیکینگ هم دارد که باعث کسب سود قابل‌توجه توسط کاربران آن می‌شود.

معرفی کوتاه ارز دیجیتال آی اگزک آر ال سی RLC))

iExec RLC یک پروژه مبتنی بر بلاک چین است که به کاربران اجازه می‌دهد تا منابع محاسباتی خود را مانند قدرت پردازش، فضای ذخیره‌سازی و پهنای باند به اشتراک بگذارند یا به‌صورت اجاره‌ای از آن‌ها استفاده کنند. این فرآیند از طریق قراردادهای هوشمند انجام می‌شود که به نوبه خود امنیت و شفافیت تراکنش‌ها را تضمین می‌کند. به عبارتی دیگر، با وجود استفاده از آی اگزک آر ال سی دیگر نیازی به خرید قدرت محاسباتی گران‌قیمت ندارید. می‌توانید آن را به راحتی اجاره کرده و کار خود را راه بیندازید.

توکن بومی این پلتفرم RLC نام دارد و کاربردهای ویژه‌ای مثل پرداخت هزینه‌های استفاده از منابع محاسباتی و انجام تراکنش‌ها در شبکه iExec دارد. همچنین دارندگان توکن RLC می‌توانند در حاکمیت شبکه مشارکت کرده و در خصوص تصمیم‌گیری‌های مهم رای دهند. همچنین، کسانی که قدرت‌های محاسباتی خود را اجاره می‌دهند، پاداش‌هایی در قالب توکن RLC دریافت می‌کنند.

آشنایی مختصر با ارز اوندو ONDO))

Ondo Finance پلتفرم مالی غیرمتمرکز (DeFi) مبتنی بر بلاک چین است که بر توکن کردن دارایی‌های واقعی تمرکز دارد. به عبارت دیگر، Ondo Finance به دنبال ایجاد بازاری برای دارایی‌های واقعی مانند اوراق قرضه، املاک و مستغلات و کالاها در دنیای بلاک چین است. این پلتفرم قصد دارد دارایی‌های واقعی را به توکن‌های دیجیتال تبدیل کند تا در بلاک چین قابل‌معامله باشند. این امر باعث افزایش نقدینگی و دسترسی به این نوع دارایی‌ها می‌شود.

توکن اصلی پلتفرم اوندو فایننس، ONDO نام دارد. دارندگان این توکن می‌توانند در حاکمیت پلتفرم مشارکت کرده و در رای‌گیری‌ها حضور داشته باشند. همچنین می‌توانند آینده سازمان خودمختار غیرمتمرکز Ondo DAO را رقم بزنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.