قدردانی بانک سرمایه از شرکت ایران ارقام

«اداره انفورماتیک و بانکداری الکترونیک » بانک سرمایه به دلیل "به روزرسانی موفق سامانه های بانکی" و "انجام موفق تغییرات زیر ساختی بدون تبعات عملیاتی" از معاونت و کارشناسان واحد توسعه سامانه های بانکی ایران ارقام قدردانی کرد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی شرکت ایران ارقام در بخشی از متن قدردانی علی ترابی،رئیس اداره  اداره انفورماتیک و بانکداری الکترونیک به مدیرعامل شرکت ایران ارقام آمده است:

 

«پیرو به روز رسانی پروژه سامانه های بانکی،  بدین وسیله  مراتب قدردانی و تشکر این بانک  از همکاری های انجام شده مجموعه  تیم های مدیریتی و کارشناسی آن شرکت جهت عملیاتی شدن این پروژه  را اعلام می دارد. با توجه به حساسیت و پیچیدگی های فنی و عملیاتی فاز آخر و نهایی پروژه، به طور حتم برنامه ریزی و اجرای موفق و به موقع این پروژه، نیازمند همکاری و احساس مسئولیتی فراتر از وظایف سازمانی بوده که به لطف خداوند در هر دو تیم اجرایی پروژه در معاونت بانکداری الکترونیک این اداره و همکاران آن شرکت نمود داشته و این موفقیت را به دنبال داشته است. امید است روند این گونه همکاری ها و حسن تعاملات فی مابین در آینده تداوم داشته باشد و زمینه ساز اجرای پروژه های موفق بیشتری گردد. انشاءالله».
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.