سامانه کیـلید بانک آینده چیست؟ + فیلم آموزشی

با استفاده از کیـلید شما می‌توانید گردش کار کاغذی صدور و امضای چک در شرکت خود را به شکل الکترونیکی و امن انجام دهید.

سامانه کیلید بانک آینده چیست؟

سامانه کیلید بانک آینده  یک سامانه‌یِ بانکداریِ اینترنتی و همراه است که برای رفع نیازهای  مشتریان بانک آینده شرکت‌های کوچک و متوسط طراحی شده است.

کیـلید چطور به شما کمک می‌کند؟

با استفاده از کیـلید شما می‌توانید گردش کار کاغذی صدور و امضای چک در شرکت خود را به شکل الکترونیکی و امن انجام دهید. بخش راهبری کیـلید به مدیر شرکت این امکان را می‌دهد که برای همه‌ی نقش‌های داخل شرکت (کارمند حسابداری، حسابدار ارشد، امضا دارها، مدیران اجرایی و …) بر اساس نیاز، دسترسی‌های مشخص و مورد نظر را به حساب‌های بانکی شرکت ایجاد کند. با کیـلید کارمند حسابداری دستور پرداخت را ثبت می‌کند و در صورت نیاز ترتیب امضا کنندگان را مشخص می‌نماید. صاحبان امضای مجازِ شرکت در هرجا که باشند، بلافاصله دستور پرداخت را روی تلفنِ همراه خود می‌بینند و به سادگی با اسکن اثر انگشت خود در چند ثانیه آن را امضا می‌کنند.

ورود با حساب کاربری بانک آینده

پیوستن به کیـلید

برای فعال سازی سامانه‌ی کیـلید روی حساب‌های شرکت خود:

1 – فرم درخواست فعال سازی کیـ.لید را از اینجا دریافت و تکمیل کنید.

2 – از همه‌ی صاحبان امضای مجاز و سایر کارکنان مرتبط (کارکنان حسابداری، مهردار شرکت، راهبر سیستم و …) بخواهید که نرم افزار کیلید را از پایین همین صفحه دریافت و روی گوشی موبایل خود نصب و فعال کنند. هر نفر برای احراز هویت باید یکبار به همراه کارت ملی و کدپیگیری که از برنامه دریافت کرده به یکی از شعب بانک آینده مراجعه کند. برای مشتریان ویژه پیشخوان مجازی بانک، امکان استفاده از خدمات تحویل در محل برای این منظور وجود دارد (با پیشخوان تلفنی آینده تماس بگیرید 27663200-021)
3 – کسی که توسط شرکت به عنوان راهبر تعریف شده، در سامانه وبی کیـ.لید دسترسی‌های سایر کاربران به حساب‌ها را تعیین می‌کند و از آن پس همه می‌توانند از این سامانه استفاده کنند.

نکته!

هر یک از کاربران می‌توانندحسابهای شخصی و تک امضایخود را هم در کیـ.لید فعال کنند و از این طریق انتقال وجه‌های داخلی یا بین بانکی خود را انجام دهند و صورتحساب لحظه‌ای حساب‌هایشان را ببینند. برای این منظور لازم است آنها هم فرم اول را برای هر شماره مشتری‌شان پرکنند.

نصب برنامه

برنامه کیـ.ـلید روی آیفون 5s و نسخه iOS 9 به بالا و نیز روی اندروید های نسخه 4.3 به بالا قابل نصب است.

برای نصب نسخه iOS لطفا این صفحه را روی موبایل خود باز کنید. نیازی به Jail Break نمودن گوشی نیست و به راحتی قابل نصب می باشد. در iOS نسخه 9 به بعد پس از نصب نرم افزار به این ترتیب عمل نمایید:

Menu -> Setting -> General -> Profile (Device Manager) -> Nexus Original Ltd -> trust or Verify

نصب نسخه IOS و اندروید کیلید

کیـ.لید پاسخی به نیازهای بانکی شرکت‌های پیشرو

  • گردش کار چند امضایی برای حساب‌های حقوقی و مشترک
  • کارتابل همراه بر روی گوشی هوشمند
  • استفاده از آخرین فناوری‌های امنیتی گوشی‌های هوشمند
  • کنترل دسترسی‌های کاربران داخل سازمان به حساب‌های بانکی توسط مدیر سازمان
6 نظرات
  1. مسعود یاوری می گوید

    اخیرا سامانه کیلید وصل نمیشود

  2. احمدزاداحمدصیقلانی می گوید

    سلام.بنده دربانک آینده درتهران سپرده گذاری کردم اکنون درشهرستان احتیاج ب پول دارم میخواهم ازسپرده برداشت کنم خواهشمندم راهنمایی بفرمایید.تشکر

  3. ناشناس می گوید

    کلیدوصل نمیشه هم درسایت هم دربرنامه میگه کلیدرادوباره نصب کنین که منم میام ثبت نام دوباره اونم میگه کدملی اشتباه است چگونه میتوانیم درست کنیم

  4. مریم می گوید

    امضای کلید غیر فعال شده. چطور میتونم فعال کنم؟

  5. هایده می گوید

    Google maps

  6. حــاﻤـנ ڙاࢪﻋــے می گوید

    چگونه افتتاح حساب بانک آینده کنیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.