صدور کارت اعتباری مرابحه در بانک سامان آغاز شد

بانک سامان در راستای پاسخگویی به نیازهای مصرفی مشتریان، صدور کارت‌های اعتباری بر پایه عقد مرابحه را در دستور کار خود قرار داد.

عصر بانک؛به گزارش اداره روابط عمومی بانک سامان، رضا شیرین گوهریان مدیر اعتبارات خرد و صنفی با اعلام این خبر گفت: کارت اعتباری مرابحه بانک سامان براساس دستورالعمل اجرایی صادره از سوی بانک مرکزی و  به درخواست متقاضیان واجد شرایط، پس از احراز اهلیت و صلاحیت آنها در سامانه اعتبارسنجی داخلی بانک و همچنین سامانه اعتبارسنجی مکنا، صادر می‌شود و دارنده آن می‌تواند تا سقف اعتبار مشخص‌شده برای کارت خود، نسبت به خرید کالا از پذیرندگان اقدام کند.

 

مدیر اعتبارات خرد و صنفی بانک سامان تصریح کرد: اعتبار تخصیصی در این کارت‌ها به صورت گردان است و پس از تسویه صورتحساب ارسالی و یا بازپرداخت اقساط تسهیلات، مبلغ اعتبار کارت متناسب با رقم پرداخت شده ، دوباره شارژ خواهد شد.

 

وی افزود: کارت‌های اعتباری مرابحه در سه نوع طلایی با سقف فردی 500 میلیون ریال، نقره‌ای با سقف فردی 300 میلیون ریال و برنزی با سقف فردی 100 میلیون ریال صادر خواهد شد و به ‌ازای خریدهای اعتباری صورت‌گرفته در بازه زمانی یک ماهه، صورتحسابی برای دارنده کارت تهیه می شود.

 

شیرین گوهریان اظهار داشت: دارنده کارت در صورتی که تا 7 روز پس از صدور صورتحساب، نسبت به تسویه بدهی خود اقدام کند، به میزان خالص تسهیلات تسویه‌شده، اعتبارکارت وی دوباره شارژ خواهد شد و در غیر این صورت بدهی با نرخ 18 درصد و حداکثر تا 36 ماه تقسیط خواهد شد.

 

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر از این خدمت و سایر خدمات‌ بانک سامان، با مرکز سامان ارتباط به شماره 6422-021 تماس بگیرند یا به یکی از شعب بانک در سراسر کشور مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.