تجربیات بانک پاسارگاد در محور سازمانی، برتر شناخته شد
عصر بانک؛ به گزارش روابطعمومی بانکپاسارگاد، این بانک در محور "سازمانی"، به سبب ارائه گزارش مسئولیت اجتماعی برای سه سال متوالی و بیان اهم برنامهها، فعالیتها و موضوعات اساسی انجام شده، به عنوان سازمان برتر معرفی و لوح تقدیر و تندیس این همایش را دریافت کرد. در محور سازمانی به تجربه قابل تقدیر در حوزه گزارشدهی مسئولیت اجتماعی و همچنین تجربه قابل تقدیر در تبلیغات مسئولانه و اجتماعی توجه شدهاست.
بر اساس این خبر، این همایش با هدف توسعه گفتمان مسئولیتاجتماعی، انسجام و سازماندهی بنگاههای اقتصادی شهر تهران در توسعه رفاه اجتماعی و ارتقای کیفیت زندگی در تاریخهای 9 و 10 خرداد 1395 برگزار شد. 5 محور اصلی که در این همایش مورد توجه قرار گرفت عبارت بودند از محور محیطزیست شهری، محور اقتصاد شهری، محور مشارکت با سازمانهای مردم نهاد، محور سازمانی و محور مسائل اجتماعی شهری.
گفتنی است بانکپاسارگاد علاوه بر ایفای مسئولیتهای اقتصادی خود، به رسالتهای اجتماعی توجه ویژهای دارد و اقدامات بسیاری را در این خصوص انجام دادهاست.