مسابقه «پول؛ ارز؛ رسانه» با همایش سیاست‌های پولی وارزی همراه شد

خبرهای بانکی- اولین دوره مسابقه «پول؛ ارز؛ رسانه» با تأکید بر محورهای «بیست و ششمین همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی» با قدردانی از خبرنگاران فعال حوزه اقتصادی برگزار می‌شود.

عصر بانک؛بیست و ششمین همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی در دوران پساتحریم به موضوع اصلاح ساختار نظام مالی می‌پردازد. پژوهشکده پولی وبانکی امسال با برگزاری مسابقه «پول؛ ارز؛ رسانه» خواستار مشارکت و حضور اصحاب رسانه، خبرگان و فعالان اقتصادی در این رویداد علمی است.

 

اصحاب رسانه در حوزه اطلاع‌رسانی نقش بسزایی در تأمین اهداف دست‌اندرکاران این همایش دارند. تهیه و انتشار به‌موقع اخبار و همچنین نگــارش گزارش‌های مختلف اصحــاب رسانه می‌تواند در جهت‌دهی مناسب افکار عمومی نقشی درخور این همایش را ایفا کند.

 

این مسابقه با تأکید بر محورهای بیست و ششمین همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی که شامل ضرورت یکپارچه‌سازی نظام مالی کشور، تجدید ساختار نظام بانکی، ارزیابی اثربخشی الگوهای تأمین مالی در اقتصاد ایران، سیاست پولی و ساختار پایدار نظام بانکی و سیاست ارزی و مدیریت بازار ارزاست در هفت رشته تیتر، خبر، گفتگو، گزارش، یادداشت، برنامه تلویزیونی و رادیویی (غیر‌رقابتی) برگزار می‌شود.

 

یادآور می‌شود تمامی خبرنگاران سرویس‌های اقتصادی روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها، سایت‌ها، نشریات و رسانه‌های مربوط به روابط عمومی‌های نظام بانکی مجاز به شرکت در مسابقه هستند.

 

متقاضیان شرکت در این مسابقه لازم است آثار مرتبط با بیست و ششمین همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی طبق رشته‌های ذکرشده از 21 فروردین تا پایان وقت اداری یکم خرداد 1395 به دبیرخانه پژوهشکده پولی و بانکی ارسال کنند.

 

همچنین آثار ارسالی باید از 21 فروردین تا پایان وقت اداری یکم خرداد 1395 دریکی از رسانه‌های معتبر داخلی منتشرشده باشد. متقاضیان باید یک نسخه مطلب چاپی یا فایل در محیط word همراه عکس یا اسکن مطلب منتشرشده در رسانه را همراه اطلاعات فردی به نشانی دبیرخانه یا آدرس اینترنتی دبیرخانه ارسال نمایند.

 

نتایج این مسابقه 3 و 4 خرداد 1395 اعلام و جوایز برندگان در روز 5 خرداد 1395 در مراسم اختتامیه این همایش اهدا می‌شود.

 

جوایز این مسابقه عبارتند از:

 

تیتر برتر:  لوح تقدیر همراه یک سکه بهار آزادی

خبر برتر:  لوح تقدیر همراه یک سکه بهار آزادی

گفت‌وگوی برتر: لوح تقدیر همراه یک و نیم سکه بهار آزادی

گزارش برتر: لوح تقدیر همراه یک و نیم سکه بهار آزادی

یادداشت برتر: لوح تقدیر همراه یک و نیم سکه بهار آزادی

برنامه تلویزیونی برگزیده (گزارش، خبر و …): لوح تقدیر به همراه یک و نیم سکه بهار آزادی (غیر‌رقابتی)

برنامه رادیویی  برگزیده (گزارش، خبر و …): لوح تقدیر به همراه یک سکه بهار آزادی (غیر‌رقابتی)

جایزه رسانه مکتوب برگزیده با شاخص کیفی و کمی مطالب منتشره

جایزه رسانه مجازی برگزیده با شاخص کیفی و کمی مطالب منتشره

 

همچنین اسامی هیات داوران این مسابقه که (متشکل از اساتید و پیشکسوتان عرصه رسانه و اقتصاد) است متعاقباً اعلام خواهد شود.

 

نشانی دبیرخانه: میدان آرژانتین، ابتدای بزرگراه آفریقا، روبروی پارکینگ بیهقی، پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی، روابط عمومی 88657442 نشانی اینترنتی دبیرخانه:poulresaneh@mbri.ac.ir

 

 

/خبرهای بانکی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.