رونمایی فیس‌بوک از سرویس آنلاین انتقال وجه بین‌المللی

شرکت فیس‌بوک با توجه به اهمیت انتقال وجه برپایه سرویس‌های آنلاین، راهکار جدیدی را تحت عنوان Money Transfer پیاده‌سازی کرده است.

عصر بانک؛بنابر اعلام فیس‌بوک، این سرویس راحتی و امنیت را برای کاربران به همراه خواهد داشت تا انتقال وجه بدون دردسر را تجربه کنند. سرویس یادشده که پسوند «بین‌المللی» را در قسمت عنوان خود یدک می‌کشد امکان استفاده برای تمامی کاربران این شبکه اجتماعی در سراسر جهان را فراهم خواهد کرد. اگرچه این سرویس در حال حاضر تنها در آمریکا قابل استفاده است اما با راه‌اندازی آن در دیگر کشورهای جهان می‌تواند به بزرگ‌ترین سرویس انتقال وجه آنلاین در جهان تبدیل شود. 

انتقال وجه بین‌المللی در قالب بهره‌گیری از راهکارهای سنتی، فرآیندی پیچیده است که خطراتی مانند ناپدیدشدن یا هزینه‌های بالا در زمان انتقال را همواره به‌عنوان جزئی جداناشدنی پیش روی افراد قرار داده است. این در حالی است که فیس‌بوک امکان انتقال سریع و ایمن مبالغ مختلف را برای شما میسر می‌سازد. پس از فعال‌سازی این سرویس در حساب کاربری، کافی است برنامه پیام‌رسان فیس‌بوک را روی گوشی هوشمند خود نصب و فعال کنید. با وارد کردن مشخصات کارت اعتباری، می‌توانید آیکون $ را در قسمت پایین برنامه پیام‌رسان مشاهده کنید. با لمس این گزینه می‌توانید مبلغ مورد نظر را وارد کرده و فرآیند ارسال وجه را برای طرف مقابل به پایان برسانید. دریافت‌کننده وجه نیز باید روند مشابهی را پیاده‌سازی کرده تا وجه انتقال یافته به کارت او واریز شود.

 

 

/دنیای اقتصاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.