بانک توسعه صادرات ایران عضو “ادفیاپ” شد

بانک توسعه صادرات ایران، به عنوان بانک تخصصی و توسعه‌ای کشور در امر تأمین مالی و تسهیل صادرات عضو انجمن توسعه موسسات مالی در آسیا و اقیانوسیه (ADFIAP) شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، دکتر کاظم دوست حسینی مشاور مدیرعامل بانک، با اعلام این خبر اظهار داشت: ادفیاپ (ADFIAP) نقطه تمرکز بانک‌های توسعه‌ای و دیگر موسسات مالی فعال در زمینه تامین مالی توسعه در منطقه آسیا و اقیانوسیه است که عضویت بانک توسعه صادرات ایران نقش مهمی در افزایش ارتباطات و تعاملات بین المللی بانک خواهد داشت. 

 

مشاور مدیرعامل بانک توسع صادرات ایران افزود: سازمان غیر دولتی "ادفیاپ" در سال 1976 با هدف تحقق توسعه پایدار تاسیس شده و در حال حاضر 131 موسسه از 45 کشور جهان در آن عضویت دارند. 

وی خاطر نشان کرد : بانک توسعه آسیایی، اگزیم بانک‌ کشورهای هند و مالزی، موسسه ضمانت اعتبار صادارتی عمان (SAOC)، موسسه اعتبار صادارت – واردات فیلیپین و موسسه بیمه و تامین مالی صادرات استرالیا از دیگر اعضای ادفیاپ هستند. 

آقای دکتر دوست حسینی با تشریح وظایف و مسئولیتهای ادفیاپ عنوان کرد: ماموریت اصلی این موسسه، سرعت بخشیدن به توسعه پایدار از طریق تقویت عملکرد موسسات توسعه مالی، افزایش ظرفیت اعضاء و پشتیبانی از ابداعات توسعه مالی است. ایشان عنوان داشتند که برگزاری دوره‌های متنوع آموزشی حرفه‌ای، ارائه خدمات مشاوره تخصصی، و انتشار گزارشهای فنی از خدماتی است که "ادفیاپ" به موسسات عضو ارائه می‌دهد. تسهیل فرصتهای بازدید موسسات عضو از نهادها و موسسات مالی پیشرو بین المللی، آموزش حین کار و امکان تبادل دانش با بانک‌های عضو و موسسات وابسته از دیگر خدمات انجمن محسوب می‌شود که با قبول عضویت بانک توسعه صادرات ایران، امکان بهره‌برداری از آنها جهت توسعه خدمات مالی بانک فراهم شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.