«پات» چندزبانه شد
عصر بانک؛در این گردهمایی صادق فرامرزی، مدیرعامل شرکت ایرانکیش، سال 96 را برای این شرکت سال رشد کیفی در شاخصهای مختلف عنوان کرد.به گفته وی کسب رتبه بهترین شرکت در رشد سریع در دومین سال پیاپی از سوی این شرکت اتفاقی نبوده و نشاندهنده تلاش مستمر تمامی کارکنان شرکت ایرانکیش است.فرامرزی با بیان اینکه ماهیت کار خدماتی در شرکتهای پیاسپی سرمایهبر است، گفت: واقعیت این است که سرمایه به کار رفته در این صنعت باید در طول پنج سال برگشت داده شود، ضمن اینکه نگرانیها و ریسکهای پیرامون آن نیز تحمل شود و این در شرایطی است که رقابت زیادی در این کسبوکار وجود دارد و سرعت پیشرفت فناوری نیز بسیار بالاست. مدیرعامل ایران کیش برنامه سال آینده این شرکت را نیز رشد کیفی اعلام کرد و افزود: در عین حال بهطور جدی به افزایش ارزش افزوده خدمات نیز توجه خواهیم کرد.
فرامرزی همچنین از تجهیز دستگاههای پایانه فروش این شرکت به ماژول NFC خبر داد و گفت: در حال حاضر ایرانکیش، بزرگترین ظرفیت پذیرش کیف پول الکترونیکی را دارد. در این نشست خانم آقابابایی، مدیر پروژه «پات» هم گزارشی از دستاوردهای این اپلیکیشن ارائه کرد و گفت: در حال حاضر 234 هزار پذیرنده نیز کاربر «پات» هستند که علاوهبر استفاده از قابلیتهای عمومی این نرمافزار، امور مربوط به کسبوکار خود با شرکت ایرانکیش را هم انجام میدهند.به گفته وی تاکنون 20 بانک کشور به اپلیکیشن «پات» متصل شدهاند و در آینده نزدیک تعداد این بانکها افزایش خواهد یافت. در پایان این گردهمایی، از یک ظرفیت منحصر به فرد اپلیکیشن «پات» نیز رونمایی شد. در این ظرفیت که در کلیپی به نمایش درآمد، از این پس کاربران «پات» میتوانند علاوهبر زبان فارسی از زبانهای عربی، ترکی و انگلیسی نیز در این نرمافزار برای دریافت خدمات استفاده کنند.مدیرعامل شرکت ایران کیش در توضیح بهکارگیری این ایده گفت: یکی از سهامداران شرکت به نام آقای روشنک با طرح این ایده که آیا میتوان خدمات نرمافزار «پات» را به چند زبان دریافت کرد فکر ایجاد این ظرفیت را کلید زد و امروز شاهد عملیاتی شدن این ایده هستیم.