بانک‌پاسارگاد انواع خدمات ارزی و بین ‌المللی را ارایه می‌دهد

بانک‌پاسارگاد در راستای ارایه خدمات و محصولات مختلف به مشتریان، انواع خدمات ارزی و بین‌المللی را به هم‌میهنان ارایه می‌دهد.

عصر بانک؛به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی، ضمن اعلام این خبر گفت: بانک پاسارگاد انواع خدمات ارزی و بین‌المللی را در شعبه‌های خود به هم‌میهنان گرامی ارایه می‌دهد. این خدمات در راستای رفاه حال مشتریان گرامی و تسهیل در انجام امور ارزی و بین‌المللی در اسرع وقت و با کیفیتی بسیار خوب به این عزیزان ارایه می‌شوند. وی ادامه داد: بانک‌پاسارگاد آمادگی پذیرش سپرده‌های ارزی هم‌میهنان را برای دوره‌های 3 ماهه، 6 ماهه و یک ساله دارد. همکاران ما در شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در سراسر کشور آماده ارایه این خدمات و همچنین ارایه اطلاعات لازم به مشتریان عزیز هستند.  رفیعی افزود: صادرکنندگان محترم به منظور افرایش توان تولید و صادرات خود می‌توانند از تسهیلات ارزی بانک‌پاسارگاد استفاده کنند. همچنین واردکنندگان عزیز نیز می‌توانند از خدمات ارزی این بانک جهت واردات کالا، مواد اولیه و تجهیزات از طریق گشایش اعتبار اسنادی، بروات اسنادی و یا حواله‌ استفاده کنند. رفیعی خاطرنشان کرد: بانک‌پاسارگاد آمادگی دارد بر اساس بخشنامه‌های ارزی بانک‌مرکزی انواع نقل و انتقالات ارزی مشتریان را از داخل به خارج و حواله‌های وارده به نفع مشتریان را در اسرع وقت دریافت و در اختیار آنان قرار دهد. همچنین این بانک انواع خدمات ارزی مانند گشایش اعتبارات اسنادی وارداتی، قبول و معامله اعتبارات اسنادی صادراتی، صدور انواع ضمانتنامه‌های ارزی، ثبت سفارش بروات اسنادی و … را به مشتریان گرامی ارایه می‌کند.

 

هم‌میهنان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک‌‌پاسارگاد به آدرس www.bpi.ir مراجعه و یا با مرکز اطلاع‌رسانی بانک به شماره 82890 تماس حاصل فرمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.