بانک پاسارگاد جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای برگزار می‌کند

بانک‌پاسارگاد طی فراخوانی از فیلمسازان و علاقه‌مندان به این هنر دعوت کرده‌ است در نخستین جشنواره فیلم کوتاه که توسط این بانک برگزار می‌شود، شرکت کنند.

عصر بانک؛خسرو رفیعی، مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد در خصوص برگزاری جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای پاسارگاد گفت: بانک پاسارگاد به‌دنبال حمایت‌های خود از فعالیت‌های فرهنگی و هنری، اقدام به برگزاری جشنواره‌ای با عنوان جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای پاسارگاد کرده ‌است.

 

هدف اصلی این بانک در برگزاری این جشنواره، ایجاد فرصت برای ارائه ایده‌ها و نگاه‌های مختلف فیلمسازان و علاقه‌مندان به این رشته به محورهای اصلی جشنواره است. محورهایی که امروزه دغدغه بسیاری از مسوولان، مردم و کارشناسان است. در حقیقت بانک ‌پاسارگاد با این ابتکار، علاوه بر ایجاد زمینه‌ای مناسب برای نشان دادن توانمندی هنرمندان کشور و کشف استعدادهای پنهان در زمینه فیلمسازی، توجه علاقه‌مندان را به دغدغه‌های اساسی و مهم کشور جلب کرده ‌است.

وی ادامه داد: حفظ محیط‌زیست و منابع ملی، تکریم خانواده و حقوق اجتماعی و همچنین معرفی یکی از خدمات، محصولات یا ویژگی‌های بانک ‌پاسارگاد به‌عنوان محورهای اصلی این جشنواره در نظر گرفته‌ شده‌اند. بنا بر این گزارش بانک‌پاسارگاد به عنوان یک بانک ‌سبز، توجه ویژه‌ای به بحث حفظ محیط‌زیست و منابع ملی دارد تا آنجا که تاکنون عناوین بسیار مهمی مانند دریافت تندیس زرین همایش ملی انجمن متخصصان محیط‌زیست ایران، تندیس زرین اجلاس جهانی حامیان محیط‌زیست با رویکرد HSE و … را از آن خود کرده ‌است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.