روش‌های دریافت رمز دوم پویای بانک پاسارگاد

آیا با روش‌های دریافت رمز دوم پویای بانک پاسارگاد آشنایی دارید؟ بر اساس اعلام بانک‌ مرکزی از اواسط دی، انجام کلیه پرداخت‌های غیرحضوری مبتنی بر کارت، تنها از طریق رمز پویا امکان‌پذیر است.

بانک پاسارگاد زیرساخت‌های لازم را در راستای عملیاتی کردن رمز دوم پویا فراهم کرده است. مشتریان این بانک می‌توانند از طریق سامانه همراه‌بانک، بانکداری مجازی، کد دستوری #6*720* و سامانه هریم نسبت به فعال‌سازی و دریافت رمز دوم پویا خود اقدام کنند. در این مطلب روش‌های فعال‌سازی و دریافت رمز دوم پویای بانک پاسارگاد آورده شده است.

رمز دوم پویا از طریق پیامک (سامانه هریم)

بانک‌ پاسارگاد، جهت ایجاد سهولت بیشتر در دریافت رمز پویا و افزایش امنیت در پرداخت‌های غیرحضوری، امکان دریافت رمز دوم پویا از طریق پیامک را نیز فراهم کرده است. در این روش رمز دوم پویا به شماره‌ تلفن‌همراه ثبت شده در سیستم بانکی ارسال خواهد شد.

بنابراین مشتریانی که به هر دلیلی پیامک‌های ارسالی از سوی بانک‌ پاسارگاد (پیامک‌های واریز وجه، برداشت وجه و ورود به سامانه‌های بانکداری‌الکترونیک) را دریافت نمی‌کنند و یا اقدام به تعویض سیم کارت خود کرده‌اند، باید جهت اصلاح و ثبت صحیح شماره تلفن‌همراه خود به شعبه‌های این بانک مراجعه کنند.

 رمز دوم پویا از طریق کد دستوری (USSD) به صورت #720*

بانک پاسارگاد امکان دریافت رمز از طریق شماره‌گیری کد USSD را نیز فراهم کرده‌ است. به این ترتیب که پس از فعال‌سازی دریافت این خدمت از طریق سامانه‌های ذکر شده، با شماره‌گیری کد دستوری #720* ، انتخاب گزینه 6 (رمز پویای کارت) و تعیین شماره کارت از لیست نمایش داده شده، رمز دوم پویا به شماره تلفن‌همراه مشتری پیامک خواهد شد.

فیلم آموزشی نحوه فعال‌سازی و دریافت رمز دوم پویای بانک پاسارگاد

نحوه فعال سازی رمز دوم پویا در بانکداری مجازی

1. در بانکداری مجازی –> قسمت کارت –> کارت‌های من –> در ستون عملیات انتخاب گزینه … –> انتخاب “مدیریت نوع رمز دوم” و تأیید رمز دوم یک بار مصرف به عنوان نوع رمز دوم کارت برای کارت مورد نظر

فعال‌سازی رمز دوم پویای بانک پاسارگاد

نحوه فعال سازی رمز دوم پویا درموبایل بانک

2. در موبایل بانک (همراه بانک) –> قسمت کارت –> رمزپویا –> انتخاب “آیکون فعال سازی”

فعال‌سازی رمز دوم پویای بانک پاسارگاد

* (پس از فعال سازی آیکون مربوطه به رنگ سبز تغییر می‌کند.)

و یا از مسیر:

  • موبایل بانک (همراه بانک) –> قسمت سایر –> عملیات کارت –> گزینه فعال/غیرفعال سازی رمز یک بار مصرف کارت –> فعال نمودن گزینه رمز یک بار مصرف برای کارت مورد نظر.

فعال‌سازی رمز دوم پویای بانک پاسارگاد

همچنین شما می‌توانید با مراجعه حضوری به شعبه‌های بانک پاسارگاد، نسبت به فعال سازی رمز پویا اقدام کنید.

نحوه دریافت رمز دوم پویای بانک پاسارگاد

پس از فعال سازی رمز دوم یک بار مصرف از طریق یکی از مسیرهای که در تصویر زیر آمده است، شخص می‌تواند در زمان خرید کالا و خدمات بر روی درگاه‌های پرداخت نسبت به دریافت رمز پویا اقدام نماید.

نحوه دریافت رمز دوم پویای بانک پاسارگاد

 

جدول/ روش نصب و استفاده از رمز دوم یکبارمصرف همه بانک‌ها

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.