کسب رتبه دوم ICT Challenge توسط داتینی‌ها

همکاران داتین در سومین دوره مسابقات چالش‌‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه صنعتی شریف (ICT Challenge) رتبه دوم را کسب کردند.

عصر بانک؛سومین دوره مسابقات چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه صنعتی شریف با تمرکز بر فناوری‌های نوین مالی، بانکداری و پرداخت الکترونیک، طی روزهای 17 و 18 مردادماه سال جاری برگزار و آروین که‌بازی و مهران سوری به عنوان نمایندگان داتین، رتبه دوم را در میان شرکت‌های فعال فناوری اطلاعات دریافت کردند.

این مسابقه 14 ساعته، فرصتی بود تا افراد مستعد، توانمند و دارای ایده‌های خلاقانه و نوآورانه گرد‌هم آیند و با تیم‌سازی، علاوه بر ارائه راهکارهای مناسب برای حل چالش‌های واقعی صنعت بانکی و اکوسیستم فین‌تک ایران، ایده یا نوآوری خاص خود را در قالب یک ارائه 22 دقیقه‌ای مطرح کنند.
آروین که‌بازی و مهران سوری در قالب تیمی دو نفره از میان هفتاد تیمی که در این چالش شرکت کرده بودند، موفق به حل مسائلی همچون طراحی و پیاده سازی سیستم‌های امتیازدهی و قرعه‌کشی بر اساس تراکنش‌های کاربران نسبت به ترمینال‌های پرداختی، پیش‌بینی چندین بازار مختلف و پیشنهاد برای سرمایه‌گذاری با بیشترین سود نسبت به اطلاعات گذشته بازارها، مدیریت Donation و سرمایه‌گذاری روی پروژه‌های مختلف توسط فروشگاه‌ها شدند.
برگزاری چهار مسابقه موازی و هم‌زمان در زبا‌ن‌‌ های برنامه‌نویسی جاوا، پی اچ پی، پایتون و دات نت موضوع دومین دوره مسابقات چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بود که داتین به منظور حمایت از افراد توانمند و نوآور در مقام یکی از حامیان اصلی این دوره از مسابقات حاضر شد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.