دو راهکار رفع مشکل همراه بانک پاسارگاد نسخه iOS

آیا شما از نسخه ios  همراه بانک پاسارگاد استفاده می‌کنید؟ به دلیل محدودیت های اعمال شده، امکان بارگذاری اپلیکیشن های مالی در اپ­ استور وجود نداشته و به منظور استمرار دسترسی مشتریان ارجمند به سامانه همراه بانک از طریق تلفن همراه اپل، روش های جایگزینی تهیه شده که به شرح زیر اعلام می­ گردد:

رفع مشکل همراه بانک پاسارگاد-نسخه iOS

راهکار1: استفاده از نسخه جدید بانکداری مجازی مخصوص کاربران همراه بانک دارای تلفن همراه اپل؛

با بازکردن یک مرورگر در تلفن همراه خود و وارد نمودن آدرس بانکداری مجازی بانک پاسارگاد، گزینه “می خواهم با کاربری همراه بانک وارد شوم” را انتخاب و با همان نام کاربری و رمز عبور همراه بانک خود می توان اقدام به ورود کرد.

«صفحه مشاهده شده در گوشی های آی او اسی جهت ورود به بانکداری مجازی»همراه بانک پاسارگاد-نسخه ای او اس

نکته 1: کاربر وارد شده با همان دسترسی ها و همان سقف انتقال وجه هایی که در سامانه همراه بانک دارد، می تواند در این صفحه وارد و از خدمات استفاده نماید.

نکته 2: کاربر هدایت شده موبایل، با وجود اینکه رمز اینترنت بانک ندارد می تواند با رمز همراه بانک خود وارد صفحه شود.

نکته 3: تنها کاربرانی که با گوشی موبایل دارای سیستم عامل ios، آدرس صفحه بانکداری مجازی را باز نمایند، امکان مشاهده گزینه “می خواهم با کاربری همراه بانک وارد شوم” را مشاهده و قادر به استفاده از این امکان خواهند بود.

راهکار2: استفاده از فروشگاه های نرم افزاری اپ استور ایرانی؛

در حال حاضر آخرین نسخه نرم افزار همراه بانک پاسارگاد(نسخه 6.2.0) در فروشگاه های نرم افزاری اپ استور ایرانی منتشر شده است.

 

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    عالی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.