نحوه‌ فعالیت شعبه‌های بانک‌ پاسارگاد در نوروز 99 اعلام شد

به گزارش روابط‌ عمومی بانک‌ پاسارگاد، واحدهای این بانک اعم از واحدهای ستادی و شعبه‌ها (طبق زمانبندی ارائه‌شده در فایل‌های پیوست)، در روزهای کاری از تاریخ دوشنبه مورخ 26 اسفند سال 1398 تا پنج‌شنبه 14 فروردین سال 1399، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 الی 13 و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت 8:30 الی 12:30 آماده ارایه خدمات بانکی هستند. همچنین ساعات کار شعبه‌‌ی بانک‌ پاسارگاد در کیش از ساعت 9 الی 13 و در قشم از ساعت 8:30 الی 12 است.
در بازه‌ زمانی یادشده، کلیه‌ شعبه‌های استان تهران و شهرستان‌هایی که دارای بیش از یک شعبه‌ بانک‌ پاسارگاد هستند، به‌صورت یک روز در میان فعال هستند. همچنین کلیه‌ شعبه‌ها در شهرهایی که تنها یک شعبه‌ی بانک‌ پاسارگاد در آنها فعال است، در تمامی روزهای کاری، با 50 درصد از ظرفیت سرمایه‌انسانی خود خدمات بانکی را ارائه می‌دهند.
بر اساس این خبر، جهت رفاه حال مشتریان و تسریع در انجام امور بانکی، شعبه‌های منتخب بانک‌ پاسارگاد (فایل پیوست) در تهران و شهرستان‌ها، در روزهای سوم و چهارم فروردین سال 1399 از ساعت 9 الی 12:30، آماده‌ ارایه خدمات بانکی به مشتریان هستند.
شعبه‌های بانک‌ پاسارگاد در نوروز 99
به هم‌میهنان گرامی توصیه می‌شود با توجه به شرایط موجود، برای حفظ سلامت خود و سرمایه‌انسانی در بانک‌ها، با بهره‌مندی از خدمات بانکداری‌الکترونیک، از مراجعه به شعبه‌های بانک‌ها خودداری کنند.
.
مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82890 و همچنین سامانه CRM در سایت این بانک به آدرس https://www.bpi.ir/crm به‌صورت شبانه‌روزی آماده‌ پاسخگویی به سؤالات هم‌‌وطنان هستند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.