چگونه از نسخه وب ‌اپلیکیشن همراه بانک‌ پاسارگاد استفاده کنیم؟

نسخه وب ‌اپلیکیشن همراه بانک‌ پاسارگاد در تمام دستگاه‌های مبتنی بر وب و مرورگرهای گوشی‌های تلفن‌همراه در دسترس است

مشتریان بانک‌پاسارگاد‌ می‌توانند انواع خدمات بانکی را بدون مراجعه به شعبه‌ها، از طریق نسخه وب ‌اپلیکیشن همراه بانک‌پاسارگاد‌ دریافت کنند.

نسخه وب ‌اپلیکیشن همراه بانک‌ پاسارگاد که در تمام دستگاه‌های مبتنی بر وب به‌ویژه در مرورگرهای گوشی‌های تلفن‌همراه از جمله گوشی‌های دارای سیستم عامل iOS در دسترس است، می‌تواند همانند سامانه‌های بانکداری‌ مجازی و موبایل‌ بانک انواع خدمات بانکی را به کاربر ارایه دهد.

در واقع این اپلیکیشن نسل جدید بانکداری مجازی است که به مرور امکانات جدیدی به آن افزوده شده و در کنار سامانه‌های موبایل‌بانک و اینترنت‌بانک به ارایه خدمات بانکی مورد‌نیاز می‌پردازد.

خدمات نسخه وب ‌اپلیکیشن همراه بانک‌ پاسارگاد  

در این برنامه خدمات سپرده (شامل مشاهده سپرده‌های مشتری، گردش سپرده، پرداخت قبض از سپرده و انتقال وجه سپرده به سپرده)، خدمات کارت (شامل مشاهده لیست کارت‌های مشتری، دریافت رمز پویا، انتقال وجه کارت به کارت، دریافت موجودی کارت، مسدود کردن کارت و پرداخت قبض از کارت) و امکان تغییر رمز عبور و مشاهده‌ آخرین IP سیستم وارد شده، ساعت و تاریخ ورود به سامانه قابل دریافت است.

نحوه استفاده از وب ‌اپلیکیشن همراه بانک‌ پاسارگاد  

مشتریان بانک پاسارگاد می‌توانند با وارد کردن آدرس https://m.bpi.ir در مرورگر گوشی تلفن‌همراه تنها برای یک بار، آیکون برنامه‌ همراه­‌ بانک را به لیست برنامه‌های دستگاه خود اضافه کنند. در دفعات بعد، برای استفاده از خدمات این برنامه، کافی است آیکون ایجاد شده، توسط کاربر انتخاب شود. جهت ورود به این سامانه نیز باید نام کاربری و رمز عبور مربوط به همراه‌ بانک پارسارگاد، در صفحه‌ ورود به برنامه، درج شود.

گفتنی است مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌ پاسارگاد به شماره 82890 و همچنین سامانه CRM در سایت بانک پاسارگاد به‌صورت شبانه‌روزی آماده‌ی پاسخگویی به سؤالات هم‌‌وطنان هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.