دریافت رمزهای ورود به اینترنت بانک، همراه بانک و تلفن بانک پارسیان بدون مراجعه حضوری به شعبه

سامانه خانه پارسیان، امکان فعالسازی/غیرفعالسازی و دریافت رمزهای ورود و انتقال وجه خدمات غیرحضوری بانک نظیر اینترنت بانک، همراه بانک، تلفن بانک و همچنین فعال‌سازی رمز یک‌بارمصرف (جهت ورود به اینترنت بانک و همراه بانک) را بدون نیاز به مراجعه به شعبه فراهم می‌نماید.

شرایط استفاده از سامانه خانه پارسیان

1 .مشتری بانک پارسیان باشد.
2 .دارای حساب در بانک پارسیان باشد.
3 .دارای کارت مرتبط با حساب باشد.
4 .دارای رمزدوم کارت باشند.
5. داده‌های مربوط به شماره همراه و تلفن ثابت در بانک ثبت شده باشد و امکان دسترسی به سیم کارت و تلفن ثابت برای
مشتری فراهم باشد.
6 .به اینترنت دسترسی داشته باشند.

افراد ایرانی مقیم خارج از کشور توجه داشته باشند، جهت دریافت کد ارسال شده پیامکی، برای رمز ورود دسترسی به سیم کارت فعال ایرانی در بند 5 الزامی است.

این سامانه برای مشتریانی پیشنهاد می گردد که:

1 .امکان مراجعه حضوری به شعبه را ندارند
2 .دسترسی به شعبه ندارند.
3 .دسترسی به شناسنامه و کارت ملی هوشمند جهت دریافت خدمات حضوری از شعب بانک پارسیان را ندارند.
4 .افراد ایرانی مقیم خارج از کشور جهت دریافت رمز ورود و فعال‌سازی/غیرفعال‌سازی با رعایت شرایط قید شده در بند قبلی

فواید استفاده از سامانه خانه پارسیان

1 .افزایش سرعت انجام کار
2 .کاهش ترددهای بین شهری
3 .کاهش آلودگی شهری
4 .افزایش رضایتمندی مشتریان
5 .عدم نیاز به مراجعه حضوری به شعبه
6 .کاهش مدت زمان صرف شده جهت انجام خدمت

راهنمای کاربری سامانه خانه پارسیان 

برای دریافت نام کاربری و کلمه عبور جدید بایستی به وب‌سایت بانک پارسیان قسمت بانکداری الکترونیک/بانکداری اینترنتی/خانه پارسیان و یا به قسمت میانی صفحه اصلی سایت مراجعه سپس بر روی گزینه سامانه خانه پارسیان کلیک نمایید.

گام نخست: وارد کردن کدملی و کدامنیتی می‌باشد.

گام دوم: احراز هویت از طریق تلفن همراه می‌باشد. برای تأیید هویت شما مشتری می‌بایست شماره همراه خود را که در زمان گشایش حساب به بانک ارائه کرده‌اید انتخاب نمایید. سپس کد تأیید به تلفن همراه شما فرستاده می‌شود و شما بایستی کد فعال‌سازی را در این سامانه وارد نمایید.

  تبدیل شماره حساب بانک پارسیان به شماره شبا

گام سوم: انتخاب کارت و ورود رمز دوم کارت است.

گام چهارم: (اختیاری) برای دریافت رمز دوم (رمز انتقال وجه) بایستی تلفن ثابت را انتخاب نموده سپس بر روی دکمه
برقراری تماس با تلفن ثابت کلیک می‌کنید. سپس سامانه یک کد چهاررقمی را از طریق تماس با تلفن ثابت شما اعلام می‌کند که الزم است این کد را در سامانه وارد نمایید.

در صورتی که شماره تلفن ثابت شما در دسترس‌تان نباشد و یا در سیستم به درستی ثبت نشده باشد، جهت اصلاح شماره تماس ثابت و فعال‌سازی سرویس‌های غیرحضوری و دریافت رمزهای آن، به همراه مدارک شناسایی به یکی از شعب بانک پارسیان مراجعه نمایید.

گام پنجم: نمایش توافقنامه می‌باشد که شــما می‌توانیــد پــس از بازبینــی آن، عملیــات را تأییــد کنیــد.

گام ششم: انتخاب خدمت مورد نیاز می‌باشد.

گام هفتم: بسـته بـه اینکه سـرویس مورد نظـر، برای شـما فعال یـا غیر فعال شده باشـد، گزینه‌های مربوطه به شـما
نمایش داده می‌شـود. بدیـن صورت کـه اگر این سـرویس فعال باشـد، می‌توانیـد رمـز جدید بـرای خود تنظیـم کرده و یـا
کاربـری خـود را غیر فعـال کنیـد. در غیر این صـورت می‌توانیـد کاربری خـود را فعال کـرده و رمز جدیـدی بـرای آن تنظیم
نمایید.

همچنین می‌توانید سرویس رمز یک‌بارمصرف بانک پارسیان را برای خود فعال یا غیر فعال نمایید. در صورتی که تأیید تلفن ثابت خود را دریافت نکرده باشید، قادر به فعال کردن رمز دوم خدمات الکترونیک خود نخواهید بود.

ورود به سامانه خانه پارسیان

راهنمای سامانه خانه پارسیان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.