روش آسان ثبت نام اینترنت بانک صادرات

یکی از قابلیت‌های مهم اینترنت بانک صادرات چند زبانه بودن و قابلیت تطابق با مرورگرهای تلفن همراه و تبلت و همچنین ارائه خدمات به حساب های ارزی می‌باشد.

نسخه جدید سامانه اینترنت بانک صادرات با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا و در محیطی امن، طیف وسیعی از خدمات بانکی را بر بستر اینترنت به کاربران ارائه می‌نماید. یکی از قابلیت‌های مهم این سامانه بانک صادرات چند زبانه بودن و قابلیت تطابق با مرورگرهای تلفن همراه و تبلت و همچنین ارائه خدمات به حساب های ارزی می‌باشد.

مراحل عضویت و روش آسان ثبت نام اینترنت بانک صادرات

1- مراجعه به صفحه اصلی نسخه جدید سامانه اینترنت بانک صادرات و یا ورود به سامانه مذکور از طریق پیوند اینترنت بانک سپهر موجود در سایت اصلی بانک صادرات ایران

2- انتخاب گزینه عضویت

روش آسان ثبت نام اینترنت بانک صادرات

3- مطالعه مقررات و شرایط عمومی و اختصاصی عضویت و تایید آن

روش آسان ثبت نام اینترنت بانک صادرات

4- انتخاب مشتری حقیقی

5- درج مشخصات شامل شماره حساب، شماره مشتری، شماره شناسنامه، تاریخ تولد

6- انتخاب نام کاربری پیشنهادی که می‌تواند شامل حروف انگلیسی و عدد باشد و حداکثر طول آن 7 کاراکتر می‌باشد. سامانه بصورت خودکار سه رقم به انتهای نام کاربری پیشنهادی اضافه نموده و به عنوان نام کاربری سامانه اینترنت بانک ارائه می‌نماید.

7- انتخاب نوع رمزیاب مورد درخواست

در حال حاضر دو نوع رمزیاب در بانک صادرات وجود دارد:

رمزیاب نرم‌افزاری (USSD): با شماره گیری #719* می توانید نسبت به دریافت رمز یکبار مصرف ورود به سامانه اینترنت بانک و همچنین دریافت امضای الکترونیکی تراکنش‌های مالی و در سامانه مذکور اقدام نمایید. این نوع رمزیاب مشکلاتی از قبیل معیوب یا مفقود شدن و یا فراموشی حمل را ندارد.

رمزیاب سخت‌افزاری (VASCO): وسیله کوچکی جهت دریافت رمز یکبار مصرف و همچنین امضای الکترونیکی می‌باشد.

روش آسان ثبت نام اینترنت بانک صادرات

8- انتخاب شعبه مورد نظر جهت دریافت و فعالسازی رمزیاب

9- درج عبارت امنیتی و کلیک بر روی دکمه ارسال

10-دریافت نام کاربری و شماره پیگیری از سامانه

11- مراجعه به شعبه مورد نظر به همراه شماره پیگیری و مدارک هویتی معتبر در زمان اعلام شده توسط سامانه به منظور دریافت و فعال‌سازی رمزیاب

توجه: پس از یک روز کاری، دستگاه رمزیاب تحویل شده، فعال می‌گردد و کاربران محترم می‌توانند با مراجعه به وب سایت سامانه اینترنت بانک و درج کد کاربری تعریف شده در هنگام ثبت نام و با استفاده از رمز عبور دریافتی از دستگاه رمزیاب وارد صفحه کاربری خود شوند.

درخواست رمزیاب جدید

در صورتیکه کاربری دستگاه رمزیاب سخت افزاری خود را مفقود، معیوب و یا به هر ترتیبی از دست داده باشد و یا خواستار تغییر شماره تلفن همراه رمزیاب نرم‌افزاری و یا تغییر نوع رمزیاب خود باشد، می‌تواند از این خدمت استفاده نموده و پس از زمان اعلام شده با در دست داشتن شماره پیگیری و مدارک هویتی معتبر به شعبه انتخابی خود مراجعه نماید. شعبه پس از احراز هویت نسبت به اجابت درخواست اقدام می‌نماید.

روش آسان ثبت نام اینترنت بانک صادرات

درخواست فعال‌سازی نام کاربری

در صورتیکه نام کاربری غیر فعال شده باشد (با سه بار ورود رمز اشتباه یا استفاده از خدمت غیر فعال سازی یا غیره)، می‌توان با استفاده از این خدمت در خواست فعالسازی نمود. در صورتیکه با ورود سه بار رمز اشتباه نام کاربری غیر فعال شده باشد با استفاده از این خدمت به صورت آنی نام کاربری فعال می شود و در صورتیکه غیر فعال شدن نام کاربری با استفاده از خدمت غیر فعالسازی یا غیره صورت پذیرفته باشد، لازم است یک روز پس از ثبت درخواست فعالسازی با در دست داشتن شماره پیگیری و مدارک هویتی معتبر به شعبه انتخابی مراجعه نمود.

روش آسان ثبت نام اینترنت بانک صادرات

خدمات ارائه شده به حساب‌های ریالی

خدمات حساب
  • خلاصه حساب
  • مانده حساب
  • صورت‌حساب دوره‌ای
  • صورت‌حساب 30 گردش آخر
  • مدیریت شماره حساب مقصد شناخته شده
انتقال وجه
  •  انتقال وجه بین حساب‌های خود در بانک صادرات
  •  انتقال وجه به حساب‌ سایرین در بانک صادرات
  •  انتقال وجه کارت به کارت
  • انتقال وجه بین‌بانکی ساتنا و پایا
  • انتقال وجه دسته‌ای درون بانکی
  • دستور پرداخت
  •  دریافت شماره شبا
خدمات چک
  • تعیین مبلغ چک
  • تعیین مبلغ چک دسته‌ای
  • وضعیت چک
  • استعلام وضعیت دسته چک
  • درخواست صدور دسته چک
  • استعلام وضعیت درخواست دسته چک
خدمات کارت
  • مسدود کردن کارت
  • مانده کارت
  • اتصال حساب به کارت
  • تغییر رمز دوم کارت
  • درخواست کارت نقدی
  • مانده کارت اعتباری
  • صورت‌حساب کارت اعتباری
افتتاح حساب
قبوض 
  • پرداخت قبوض
  • مدیریت شناسه قبوض‌ها
  • رسید قبوض پرداخت شده
  • پرداخت دسته‌ای قبوض
تسهیلات
  • مشاهده وضعیت و پرداخت اقساط تسهیلات  قسطی
  • مشاهده وضعیت و پرداخت اقساط مشارکت مدنی
  • مشاهده وضعیت تسهیلات غیر قسطی
  • استعلام و پرداخت اقساط درون بانکی سایرین
  • پرداخت اقساط تسهیلات بین‌بانکی
  •  دستور پرداخت تسهیلات
تنطیمات
  • غیرفعالسازی شناسه کاربری
  • جست‌وجوی شعبه
  • تغییر مشخصات مشتری

می‌توانید فایل پی‌دی‌اف راهنمای استفاده از اینترنت بانک صادرات را از اینجا دریافت کنید.

 

20 نظرات
  1. سارا می گوید

    در خدمات الکترونیک و بانکداری مدرن افتضاحید

  2. مینا می گوید

    شماره مشتری از کجا بیاریم؟

  3. شیرزادیوسف اقلی می گوید

    سلام.چگونه به صورت غیرحضوری smsبانک را فعال کنیم؟

  4. محمود انصاری می گوید

    سلام
    بانک صادرات همراه بانکش به درد نمیخوره
    صورت حسابش فقط یک عدد برداشت یا واریز را نشون میده توضیحات نداره که کی پول واریز کرده یا برداشتی با کارت بوده یاغیره باز باید به بانک مراجعه کنی
    اینترنت بانکشم که باید هفت خوان رستم را رد کنی تا عضو بشی

  5. حمید می گوید

    بی خیال برای چی میخوای بزودی بانکی بر روی زمین نمی ماند

  6. ناشناس می گوید

    بنده نرم افزار بسیاری از بانک‌ها رو استفاده میکنم نرم افزاری مزخرف تر از بانک صادرات ندیدم
    والسلام

  7. مریم رسایی می گوید

    با سلام و خسته نباشید
    به نظر بنده اینترنت بانک صادرات ضعیف ترین خدمات اینترنتی در بین تمام بانکهای موجود می باشد .

  8. بهرور مهاجر می گوید

    باسلام
    بعلت مسافرت به خارج از کشور وعدم دسترسی به پیامک آیا امکان استفاده از ایمیل جهت استفاده از اینترنت بانک وتغیرات دیگروجود دارد؟
    بهروز مهاجر

    1. عزت گنجينه می گوید

      به علت مسافرت بخارج از كشور تلفن همراه ايران قابل دسترسي نيست و اينترنت بانك من بدليل ورود اشتباه يكبار رمز دريافتي از دستگاه توكن غير فعال شده ايا از طريق ايميل امكان فعالسازي اينترنت بانك مقدور است؟

  9. عبدالخالق حیدری می گوید

    رمزتوکن

  10. شرکت تعاونی تولید کشاورزی سودجان می گوید

    گزینه ای بنام ثبت چک وجود ندارد!!!!!!
    برای ثبت چک صادره از دسته چک شرکتمان چکار کنیم؟
    در شعبه همه فرایند ثبت نام را انجام دادیم. ولی مطابق گزینه های موجود ثبت چک یا انتقال یا …. وجود خارجی ندارد.

  11. مصطفی اقامخمدلو می گوید

    ثبت چک حقوقی چگونه است

  12. حسین موسوی می گوید

    چگونه یک نام کاربری درست کنم

    1. داریوش می گوید

      نمونه نام کاربری ورمز عبور لطفا بفرستید

  13. محمد می گوید

    سلام من یازده روز پیش ثبت نام کردم برای توکن که ثبت شده و نوشت ۷ روز بعدش برم بانک تا فعالسازیش کنم ولی هنوز که هنوزه نیومده چیکار باید بکنم لطفا جواب بدید

  14. علی می گوید

    سلام چرا بعد از گذشت ۱۱ روز رمز یاب توکن بنده نیومده هر روز میرم بانک میگه نیومده

  15. منصور می گوید

    شماره مشتری را از کجا دریافت کنم

  16. کیوان می گوید

    سلام وقت بخیر.
    چگونه به صورت غیر حضوری sms بانک را فعال کنم؟
    ممنون

  17. آذری می گوید

    سلام استفاده از نرم افزارهای شما کلافه کننده است من صورتحساب را میتونم ببینم اما اینترنت بانک را نه (مگر چند تا نام کاربری نیازه) باید با یک کاربری و یک رمز بتونی از کلیه امکانات استفاده کنی در مورد همراه بانک میخواهی چک کنی ببینی نرم افزار چه قابلیتهایی داره ظرف چند لحظه چند پیامک برات میاد کسر 300 ریال 300 ریال …. و نرم افزارتولید رمز یکبار مصرف اگریکی دوبار اثر انگشت را نخواند دوباره باید ثبت نام کنیم گاهی اثر انگشت ممکنه بعلت سرما و هرچیز دیگری نرمی سابق را نداشته باشه بجای اینکه مثلا ده دقیقه غیرفعال بشه کلا همه چیز از نو باید فعال بشه
    خسته میکنید آدم رو
    برید بانکهای دیگه را هم ببینید اگر اجبار نداشتم هرگز در آن بانک حساب باز نمیکردم

  18. حسن می گوید

    بانک صادرات بانک رضایت بخشی نیست از سرتا پا دردسره من که مجبورم چون حقوقم را از این بانک می گیرم و الا دست بانک ملی را می بوسم که واقعا خیلی راحت میشه کارها را ردیف کرد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.