تلفن بانک موسسه ملل چه خدماتی به مشتریان ارائه می‌دهد؟

موسسه اعتباری ملل جهت اطلاع رسانی به مشتریان از وضعیت تراکنش‌های مالی حساب‌ها، در راستای گسترش بانکداری الکترونیکی 24 ساعته اقدام به راه‌اندازی سرویس تلفن بانک نموده است.

با استفاده از سرویس تلفن بانک موسسه ملل بدون مراجعه حضوری به شعبه، اطلاعات مربوطه به حساب‌های خود را به صورت لحظه‌ای در اختیار داشته و از راه دور امور مالی خود را مدیریت کنید. دارندگان کلیه حساب‌های موسسه اعتباری ملل (جاری، پس انداز) می‌توانند از این امکان استفاده کنند.

خدمات تلفن بانک موسسه ملل

نوع تلفن بانک
فهرست خدمات تجميعی بانك‌ها بر روی پايانه فروشگاهي
داخلی  اعلام مانده حساب
داخلی  صورت حساب (دریافت سه گردش آخر حساب)
داخلی صورت حساب 30 گردش آخر (نمابر)
داخلی  دریافت شماره شبا
داخلی تغییر رمز ( رمز ورود و تراکنش )
داخلی  پرداخت قبض
داخلی  انتقال وجه داخلی

مراحل فعال سازی و استفاده از تلفن بانک 

1- مراجعه به یکی از شعب موسسه اعتباری ملل در سراسر کشور

2- همراه داشتن اصل کارت ملی

3- تکمیل فرم درخواست فعال سازی

4- پس از درخواست استفاده از خدمات تلفن بانك به شعبه، حداكثر پس از گذشت 72 ساعت بهره مندی از اين سيستم را برای شما دائر می‌گردد.

5- آنگاه با استفاده از تلفن‌های مجهز به سيستم tone و از طریق شماره‌گیری 2-57751-021 با سيستم تلفن بانك موسسه اعتباری ملل ارتباط برقرار نمائيد.

*استفاده از خدمات تلفن بانک موسسه اعتباری ملل رایگان است.

نكات مهم در استفاده از خدمات تلفن بانک

1- در صورتی كه قصد حذف يا تغيير حساب‌های بانكی تعريف شده را داريد بايد به يكي از شعب موسسه مراجعه كرده و فرم مربوطه را تكميل نماييد.

2- رمز عبور (گذرواژه) در سيستم بانكي به عنوان امضای صاحب حساب محسوب می‌شود؛ هيچ زمان آن را در اختيار ديگران قرار ندهيد و در حفظ و نگهداری آن كوشا باشيد.

3- در زمان تكميل كردن فرم درخواست؛ ارائه شماره تلفن همراه و آدرس دقيق پست الكترونيكي برای ارسال گردش حساب و آخرين مانده در تلفن بانك الزامی است.

  مجوز انجام عملیات ارزی، تاسیس صرافی و دسترسی به سامانه نیما

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید