چگونه تکنولوژی Nearby شاپ بیز و شاپ مارکت می‌تواند کسب‌وکار شما را دگرگون کند؟

مدتی پیش جنبش shoplocal بین افراد مختلفی در سرتاسر دنیا راه افتاد و با استقبال زیادی روبرو شد. این جنبش با هدف حمایت از کسب‌وکارهای بومی و حمایت فروشنده‌ها و تولیدکنندگانی که در نزدیکی ما زندگی می‌کنند شکل گرفت.

جنبش shoplocal این امکان را فراهم می‌کند که پول افراد یک منطقه در همان منطقه باقی بماند و صرف توسعه کسب‌وکارهای محلی همان‌جا شود. مهم‌تر از همه این جنبش این اجازه را به شهروندان می‌دهد که با هم محلی‌های خود ارتباط بگیرند و نوع صمیمی‌تری از رابطه میان مشتری و فروشنده را شکل دهند.

این رابطه در نهایت هم خیال مشتری را از شناختن فروشنده، کیفیت کالاها و دردسترس بودن آن راحت خواهد کرد و هم به کسب‌وکارهای محلی کمک می‌کند که مشتریان وفاداری پیدا کنند که نتیجه این اتفاق توسعه پیدا کردن کار آن‌ها خواهد بود.

تکنولوژی Nearby که گوگل ابتدا آن را معرفی کرد و بعد از آن به‌صورت گسترده‌تر بین کسب‌وکارها و کمپانی‌های مختلف استفاده شد هم دقیقا در همین راستا شکل گرفته و ارتباط راحت‌تر میان افراد محلی با یکدیگر، به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد آن منطقه و دسترسی آسان‌تر به فروشندگان و محتوای محلی از جمله ویژگی‌های اصلی آن است.

Nearby با استفاده از صوت، وای‌فای و بلوتوث شما را به افرادی که در نزدیکی‌تان حضور دارد وصل می‌کند و این اجازه را به شما و طرف مقابل می‌دهد که با امنیت بالا محتوایی که می‌خواهید را با یکدیگر به اشتراک بگذارید یا محتوایی خاص را در دسترس گروهی که در نزدیکی شما حضور دارند قرار دهید.

برای مثال با استفاده از تکنولوژی Nearby فروشنده محلی می‌تواند کالاهای فروشگاه خود را با افرادی که در نزدیکی فروشگاه هستند به اشتراک بگذارد. البته موارد استفاده از Nearby تنها محدود به فروشگاه‌ه نیست و به طور کلی می‌توان هرگونه محتوایی را با استفاده از آن با افراد نزدیک به کاربر به اشتراک گذاشت.

وجود جنبش‌هایی مثل shoplocal و تکنولوژی‌های نوینی مثل Nearby این پیام را به مدیر هر کسب‌وکاری می‌دهد که می‌توان با استفاده درست از تکنولوژی، تعداد مشتریان و در نتیجه سود نهایی آن کسب وکار را به شکل قابل مشاهده‌ای افزایش داد.

این تکنولوژی هم به پیدا کردن مشتریانی وفادار کمک خواهد کرد و هم می‌تواند کمک کند که فروشنده با کم‌ترین هزینه کسب‌وکار خود را به گروه بزرگ‌تری از مردم که احتمالا به خریداران دائمی آن تبدیل خواهند شد معرفی کند.

با تکنولوژی Nearby شاپ کسب‌وکار خود را گسترده کنید

در حال حاضر اپلیکیشن‌های پرطرفدار زیادی در کشور وجود دارند که کاربران با استفاده از آن‌ها می‌توانند به فروشگاه‌های نزدیک به محل کار یا زندگی خود دسترسی پیدا کنند.

اپلیکیشن شاپ‌بیز با ارائه سرویس Nearby برای اولین بار در ایران سعی کرده تا ارتباط میان مشتریان فضای اینترنت با کسب‌وکارها را به سمتی فراتر از تنها خرید آنلاین حرکت دهد. این تکنولوژی کمک می‌کند که کاربران بتوانند جدا از خرید آنلاین ازفروشگاه‌های نزدیک خود، آدرس و محل دقیق آن‌ها را به دست می‌آورند و از پیشنهادهای جذابی که می‌تواند حاصل همکاری بین اپلیکیشن شاپ و آن فروشگاه باشد استفاده کند.

در واقع سرویس Nearby شاپ این امکان را برای کسب‌وکارهای محلی فراهم می‌کند تا بتوانند بدون نیاز به زیرساخت خاصی کالاهای خود را با افرادی که در نزدیکی محل کار آن‌ها حضور دارند به اشتراک بگذارند. همان‌طور که پیش از این گفته شد، این موضوع می‌تواند به دسترسی راحت‌تر به مشتریان موثر که در نزدیکی کسب‌وکار کاربر Nearby شاپ حضور دارند کمک کند و باعث ارتباط آسان‌تر بین مشتریان و فروشندگان محلی شود.

کاربران شاپ به کیف پول شاپ هم دسترسی دارند که هم می‌تواند جابجایی پول میان مشتری وفروشنده را از طریق پرداخت از طریق اپلیکیشن آسان‌تر کند و هم محلی برای در نظر گرفتن تخفیف‌های بیشتر و پیشنهادهای جذاب برای علاقه‌مند ساختن مشتریان به خرید بیشتر از کسب‌وکارها باشد.

استفاده از ویژگی Nearby مجموعه شاپ بیز و شاپ مارکت می‌تواند باعث شکل‌گیری ارتباطی پایدار بین مشتری و صاحبان فروشگاه‌ها و رستوران‌ها شود و راهی که برای ارائه خدمات از سمت فروشنده، جذب مشتری، ارائه پیشنهادات و تخفیف‌های ویژه و پرداخت پول وجود دارد را بسیار آسان‌تر از روش‌های سنتی کند.

مهم است که این نکته را فراموش نکنید که استفاده به موقع از تکنولوژی‌های جدید و همگام ساختن کسب‌وکار خود با پیشرفت‌های اینترنت نقش بسیار مهمی را در توسعه هر چه بیشتر و بزرگ‌تر شدن برند شما داشته باشد.

برای جزییات بیشتر در مورد ویژگی Nearby و دیگر ویژگی‌های اپلیکیشن شاپ بیز می‌توانید به سایت رسمی ما مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.