با سامانه همیار مشتری بانک آینده نیازی به درج همه اطلاعات در فرم نیست

سامانه همیار مشتری بانک آینده، با هدف آسان‌تر نمودن ارائه خدمات بانکی و کاهش زمان بهره‌مندی از خدمات بانکی برای شهروندان، طراحی و پیاده‌سازی شده‌است.

مشتریان بانک عموماً برای دریافت خدمات مورد نیاز در شعب، ابتدا فرم خام مربوطه را از مسئول باجه درخواست نموده و پس از تکمیل، آن را مجدداً به مسئول باجه ارائه می‌نمایند. پس‌از بررسی مندرجات فرم و صحت‌سنجی از جانب مسئول باجه، خدمات بانکی موردنظر مشتری به وی ارائه می‌گردد.

با استفاده از سامانه همیار مشتری نیازی به درج همه اطلاعات در فرم از جانب مشتری نبوده و در صورت ثبت اقلام کلیدی و مراجعه به شعبه می‌توان فرم تکمیل شده چاپی را از مسئول باجه دریافت نموده و پس از تایید و ارائه آن به مسئول باجه؛ خدمات مورد انتظار را دریافت نمود. برای ورود به این سامانه نیازی به داشتن کد کاربری و رمز عبور نیست. استفاده از این سامانه با درج شماره مشتری و شماره حساب (برای مشتریان بانک آینده) و کد ملی میسر می‌باشد.

برای ورود به سامانه همیار مشتری روی کلید زیر کلیک کنید.

سامانه همیار مشتری

  محاسبه اقساط تسهیلات بانک آینده
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.