شماره تماس و خدمات مرکز ارتباط با مشتریان بانک گردشگری

مرکز تماس مشتریان بانک گردشگری به صورت آنلاین و شبانه‌روزی خدمات خود را به مشتریان بانک گردشگری ارائه می‌دهد.

از مهم‌ترین خدمات مرکز تماس بانک گردشگری می‌توان به اقدامات لازم برای مسدود کردن کارت مشتری، مانیتور عملیات ناموفق بانکی، راهنمایی در خصوص خدمات بانکداری الکترونیک، ارائه اطلاعات مربوط به حساب پس از احراز هویت به صورت کامل، تراکنش‌ها، وضعیت واریز، اعلام سود ماهانه و پیگیری پیامک‌های بانکی اشاره کرد.

برای استفاده از خدمات مرکز ارتباط با مشتریان شما می‌توانید با شماره 23950 تماس حاصل فرمایید.

  تست کرونا برای تمام کارکنان گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری انجام شد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.