شماره تماس و خدمات مرکز ارتباط با مشتریان بانک گردشگری

مرکز تماس مشتریان بانک گردشگری به صورت آنلاین و شبانه‌روزی خدمات خود را به مشتریان بانک گردشگری ارائه می‌دهد.

از مهم‌ترین خدمات مرکز تماس بانک گردشگری می‌توان به اقدامات لازم برای مسدود کردن کارت مشتری، مانیتور عملیات ناموفق بانکی، راهنمایی در خصوص خدمات بانکداری الکترونیک، ارائه اطلاعات مربوط به حساب پس از احراز هویت به صورت کامل، تراکنش‌ها، وضعیت واریز، اعلام سود ماهانه و پیگیری پیامک‌های بانکی اشاره کرد.

برای استفاده از خدمات مرکز ارتباط با مشتریان شما می‌توانید با شماره 23950 تماس حاصل فرمایید.

11 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    بانک گردشگری شهرکرد برخورد خیلی بدی با مشتریان دارند مخصوصا رییس شعبه

  2. ناشناس می گوید

    سلام خسته نباشید و وقت بخیر
    بانک گردشگری شعبه نیاوران از لحاظ پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع بسیار ضعیف عمل می کند خواهشمند است رسیدگی فرمایید .

  3. یوسف می گوید

    سلام من درتاریخ ۱۴۰۰.۴.۱۴ از عابربانک گردشگری برداشت وجه کردم عملیات انجام شد کارت من رو داد ولی همون لحظه برق رفت و۲۰۰تومن پولم رو نداد بانک رفتم یه شماره موبایل دادن که پیگیری کنم که اونم کلا جواب نمیده لطفا راهنماییم کنید چکارکنم

  4. محمدرضا می گوید

    سلام میخواستم بپرسم برای اینکه رمز اول ثابت داشته باشم باید چیکار کنم؟انلاین حساب باز کردم

  5. محمد باقری می گوید

    پیشنهاد برای بانک گردشگری :
    سلام ، بنده دانشجوی دکتری مدیریت هستم ، قصد خرید یک کاروان مسافرتی از شرکت کاریزان خودرو جهت خانواده با مجوز گردشگری را دارم ،
    ما میتوانیم کل ماشین را اخصاص بدیم به تبلیغات پنج ساله بانک گردشکری ، میتوان ، یک کمپین تبلیغاتی با شعار همشه در گردش تشکیل داد ،
    یک کمپین تبلیغاتی که در آن با استفاده از یک ون همیشه در گردش در شهر که ۲ معنى مختلف برای بانک گردشگری شواهد داشت :
    ۱- حساب‌های بانک گردشگری همیشه در گردش هستند
    ۲- مفهوم اسم بانک گردشگری با گردش یک کاروان در شهر وسراسر کشور
    لطفا بررسی و در هر صورت پاسخ دهید.

  6. الماس می گوید

    سلام عرض ادب . متاسفم واسه بانک خوبی مثله گردشگری بااین معاون بانک.

  7. ناشناس می گوید

    سلام من یکی از سهامداران وگردش هستم حق تقدم سهام ما را چرا تبدیل نمی کنید یک سال گذشته

  8. ناشناس می گوید

    سلام و خسته نباشید من برای وام مستأجری ثبت نام کردم ولی جواب درستی نمیدن بااینکه ازکافی نت برگه همان شعبه رابردم میگن جاهاپرشده منه مستاجرکه اینقد هزینه کردم باید چیکار کنم شمامنوراهنمایی کنید ممنون میشم

  9. حسینی می گوید

    سلام
    من ماه گذشته آنلاین افتتاح حساب کردم ولی هنوز کارت به دستم نرسیده
    باید چکار کنم؟

  10. ناشناس می گوید

    سلام،ببخشیدبانک گردشگری یاسوج دقیقابا سوپرمارکت هیچ فرقی نداره،اگه خسته هستیدو نمیتونیدکارارباب رجوع روانجام بدین خب نیاین سرکار

  11. آرش می گوید

    با سلام و عرض ادب و احترام .
    در خصوص اپلیکیشن گردش پی ، میشه لطفا کارآیی قسمت کیف پول گردش پی رو بفرمایید … شارژ کیف پول گردش پی یعنی بلوکه شدن وجه و هیچ کارآیی نداره و برای استفاده از مبلغی که به کیف پول واریز کردیم و یا اصطلاحا شارژکیف پول ناچارا فقط باید تقاضای صدور کارت هدیه کرد … و همچنین درخصوص صدورکارت هدیه و طرح و عکس و متن دلخواه این چه معنی داره که به کاربر پیغام داده میشه (درصورت عدم موافقت باعکس و متن دلخواه شما متن وطرح جایگزین انتخاب کنید) . اگر قرار بود که متن و طرح را شما انتخاب کنید پس چرا گزینه طرح و متن دلخواه رو درج کردید؟؟؟ دوستان عزیزم در بانک گردشگری لطفا رسیدگی فرمایید . باتشکر .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.