«نشان بانک» ایوا، گامی بلند در مسیر تحول دیجیتال خدمات بانکی

سرویس «نشان بانک» اپلیکیشن ایوا، نخستین شعبه دیجیتال بانک ملی ایران است و این بانک 93 ساله، با ارائه چنین خدمت پرکاربردی، شعبه دیجیتال خود را به خانه‌ مشتریان و متقاضیان انجام امورات و دریافت خدمات بانکی در منزل وارد کرد.

بانک ملی ایران بزرگ‌ترین بانک خاورمیانه در ابتدا سرویس «نشان بانک» را در اپلیکیشن ایوا به کاربران و مشتریان خود ارائه کرد، آن هم به‌ عنوان یک شعبه دیجیتال که بسیاری از فعالیت‌های روزانه بانکی به بهترین و سریع‌ترین شکل ممکن در آن قابل بهره‌مندی است.

پس از اپلیکیشن‌ ایوا، بانک ملی ایران، این سرویس پرکاربرد را در اپلیکیشن‌های شصت و بله پیاده‌سازی کرد تا بتوانند به بهترین شکل ممکن خدمات بانکی را به صورت دیجیتال در اختیار مشتریان خود و مشتریان خدمات بانکی قرار دهد و آمادگی خود را جهت ارائه این سرویس و خدمات به مشتریان دیگر بانک‌ها اعلام کند.

«نشان بانک» را می‌توان محصولی نوین و کارآمد دانست که برای مشتریان بانک ملی ایران، این امکان را فراهم می‌کند تا درون یک شعبه دیجیتال، امور مالی و بانکی خود را به‌صورت غیرحضوری مدیریت کنند. این خدمت در واقع به‌منظور قدم نهادن در مسیر بانکداری دیجیتال راه‌اندازی شده است. گستره خدمات ارائه شده در نشان بانک وسیع بوده و به‌طور مداوم درحال تکمیل و گسترش است.

صرفه‌جویی در وقت و هزینه مشتریان، ارائه مجموعه کاملی از خدمات بانکی بدون نیاز به حضور در شعبه به مشتریان، خصوصا در شرایط فعلی که کشور درگیر ویروس کرونا است و همچنین تسهیل استفاده از امکانات بانکی برای افراد مختلف جامعه، کاهش احتمال به خطر افتادن سلامتی مشتریان، تنها قسمتی از ویژگی‌های تجربه استفاده از سرویس «نشان بانک» است.

خدماتی که در نشان‌بانک ارائه می‌شود در دسته‌بندی‌های مختلفی جای دارد؛ این خدمات از سرویس‌های حسابی نظیر افتتاح حساب، تمکن مالی، صورت‌حساب‌های ارزی و ریالی گرفته تا خدمات مربوط به دریافت تسهیلات، کارت و چک متنوع است. بخشی از سرویس‌های نشان‌بانک نیز نظیر جستجوی شعبه، باجه آنلاین، ساپتا و امضا به‌صورت عمومی ارائه می‌شود.

قسمتی از خدمات جذاب «نشان بانک» به سرویس‌های تسهیلاتی نظیر «زرنشان» و «نشان اعتباری» تعلق دارد. در سرویس «زرنشان»، در ابتدا کاربر بایستی به‌منظور مشخص شدن ارزش طلای خود به یکی از شعب «بانک کارگشایی» مراجعه کرده و سپس از طریق خدمت زرنشان جهت تکمیل مدارک و ثبت درخواست خود اقدام کند.
با استفاده از «نشان اعتباری» نیز کاربران (در صورتی‌که کارگزاری‌شان بانک ملی ایران باشد) می‌توانند 50 درصد از سهام عدالت خود را وثیقه قرار داده و 10 میلیون تومان تسهیلات در قالب کارت اعتباری مجازی دریافت کنند.

ارزش سهام عدالت جهت توثیق باید حداقل 20 میلیون ریال باشد تا فرد متقاضی بتواند درخواست تسهیلات خود را در سرویس نشان اعتباری ثبت کند.
گفتنی است، سرویس نشان بانک اپلیکیشن ایوا، یکی از خدمات پرکاربرد این اپلیکیشن است که از سوی شرکت پرداخت الکترونیک سداد و فعلا به‌صورت انحصاری برای بانک ملی ایران راه‌اندازی شده است.

منبع سداد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.