همه چیز درباره پلتفرم فروش آنلاین شاپ مارکت

با توجه به شیوع کرونا و نیاز جامعه، فروشگاه‌های آنلاین شاپ در جهت آماده سازی زیرساخت‌های مناسب برای فروش آنلاین فعالیت خود را آغاز کرده است.

شرکت تراکنش همراه ایمن (شاپ) به عنوان یک پلتفرم پرداخت و تجارت الکترونیک، طیف وسیعی از خدمات نرم افزاری مدیریت فروشگاهی، تجارت الکترونیک غیرمتمرکز و پرداخت از جمله پرداخت قبوض، شارژ موبایل و … و همچنین پرداخت‌یاری را ارائه می‌دهد. شاپ مارکت حدود شش ماه است که شروع به فعالیت کرده است. سه ماه اول شروع به کار این شرکت برای تست پلتفرم شاپ بوده و سه ماهه‌ی دوم صرف بازاریابی شده‌است.

محصولات شرکت تراکنش ایمن شاپ را می‌توان به صورت زیر معرفی کرد:

  • شاپ بیز
  • شاپ مارکت
  • اپلیکیشن شاپ
  • پرداخت یاری

شاپ ماركت به عنوان یک پلتفرم ‌فروش آنلاين، فعالیت خود را حدود 6 ماه است که در شرکت شاپ آغاز نموده است. در واقع اين پلتفرم به شاخه‌هاي مختلف تقسيم شده است. سوپر ماركت‌ها و كافه‌ها و رستوران‌هاي بسیاری در این پلتفرم برای سفارش ثبت شده است. بدين صورت كه كاربران شاپ ماركت اين امكان را دارند كه در سريع‌ترين زمان كالا ی مورد نظر خود را سفارش دهند. زمان ارسال سفارش‌ها بصورت حدودی در سریعترین زمان و نزدیک به سی دقیقه می‌باشد. نکته‌ی مهم در این رابطه تنوع کافه‌ها، رستوران‌ها و سوپر مارکت‌های مختلف است که همه نوع غذا و رنج قیمتی را شامل می‌شوند.

در واقع پلتفرم شاپ ماركت كه يكي از زير مجموعه‌هاي شاپ است، زيرساختي را براي متمركزسازي خدمات ذي‌نفعان به صورت هدفمند به وجود آورده و باعث تسهيل ارائه‌ي خدمات ارزش افزوده شده است. اين خدمات با رويكرد‌هاي نوين شبكه‌هاي فروشگاهي ارائه مي‌شوند. همچنين اين امكان براي پذيرندگان در شاپ بيز وجود دارد تا با اتصال به فروشگاه اينترنتي شاپ ماركت، فروشگاه فيزيكي خود را به صورت آنلاين بوجود آورده و محصولات و خدمات خود را به مشتريان ارائه كنند. به علاوه امكان اتصال به سرويس‌هاي لجستيك در پلتفرم شاپ ماركت باعث شده تا مشتريان پس از آن‌ كه سفارشات خود را به صورت آنلاين ثبت نموده و خريداري كردند، در كمتر از يك ساعت (سي دقيقه الي يك ساعت) برايشان ارسال شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.