امكان پرداخت قبوض در اپليكيشن شاپ

شركت شاپ يكي از پلتفرم‌هاي تجارت الكترونيك و خدمات نرم‌افزاري است و از خدمات آن مي‌توان به مديريت فروشگاهي و پرداخت اشاره كرد.

شركت تراكنش همراه ايمن يا همان شاپ توانسته است با راه‌اندازي يك اپليكیشن خدماتي كه عمدتا به ارائه سرويس‌هاي پرداختي مي‌پردازد، انجام بسياري از كارهاي پرداختي را كه امروزه در زندگي افراد نقش بسيار مهمي دارند مانند پرداخت قبوض به صورت اينترنتي، خريد شارژ و اينترنت، پرداخت عوارض، خريد بليط، كارت به كارت و ساير خدمات پرداختی را براي كاربران خود فراهم كرده و آسان سازد.

 

يكي از امكانات مهم و كاربردي اين اپليكيشن، امكان پرداخت قبوض موبايل‌هايی با خطوط دائمی، قبوض تلفن‌هاي ثابت و ساير قبوض خدماتي است و اين امكان فراهم شده است كه كابران اپليكيشن شاپ در كمترين زمان ممكن و با ساده‌ترين روش بتوانند از قبض استعلام گرفته و مبلغ بدهي را پرداخت يا تسویه كنند.

قبوضي كه امكان پرداخت آن‌ها در اپليكيشن شاپ وجود دارد شامل قبض گاز، قبض آب، قبض برق و قبض خطوط دائمي اپراتور همراه اول و قبض تلفن ثابت است كه براي گرفتن استعلام و پرداخت هر كدام، كاربران بايد مراحلي را انجام دهند. اولين قدم نصب اپليكيشن شاپ است كه با توجه به سيستم عامل تلفن همراه مي‌توان به راحتي اپليكيشن را نصب كرد. به علاوه امكان استفاده از نسخه وب اپليكيشن نيز وجود دارد. پس از نصب و ورود به اپليكيشن، بايد شماره تلفن مورد نظر وارد شده و پس از آن كد تاييد براي آن شماره به صورت پيامك ارسال مي‌شود. پس از وارد كردن كد تاييد صفحه‌ي اصلي باز شده و گرينه‌هاي قبض براي كاربران نمايان هستند و كاربران مي‌توانند با توجه به نوع قبض خود از آن استعلام گرفته و قبض مورد نظر را پرداخت كنند. همچنين هر قبض پرداخت شده در آرشيو ذخيره خواهد شد و كاربران در هر زمان كه بخواهند مي‌توانند به آن مراجعه كنند. به علاوه در اپليكيشن شاپ گزينه‌اي وجود دارد با نام شناسه‌هاي پركاربرد كه اين امكان را براي كاربران فراهم مي‌كند تا هميشه به ليست قبوضي پرداختي خود كه به صورت معمول پرداخت مي‌كنند، دسترسي داشته باشند.

براي پرداخت قبض گاز، ابتدا نام قبض و شماره اشتراك را وارد كرده، سپس مي‌توان از ميزان بدهي استعلام گرفته و براي پرداخت اقدام كرد. به علاوه پس از پرداخت كدي جهت پيگيري وضعيت قبض پرداختي نيز به كاربر داده خواهد شد. براي پرداخت قبض آب و برق نيز با رفتن به بخش پرداخت قبوض و وارد كردن شناسه قبض، مي‌توان بدهي را در سريع‌ترين زمان تسویه كرد. براي پرداخت قبض تلفن ثابت نيز بايد وارد قسمت قبض شده و با انتخاب گرينه‌ي تلفن ثابت و وارد كردن شماره تلفن و نام قبض، آن را پرداخت كرد. براي پرداخت قبض تلفن همراه نيز مي‌توان به بخش قبض موبايل رفته و به صورت خودكار قبض تلفن همراه را مشاهده و پرداخت كرد. براي پرداخت قبض تلفن همراهي كه خط آن متعلق به كاربر نيست بايد حتما شماره تلفن همراه در قسمت مشخص شده‌ي آن وارد شود. يكي از امكانات ديگري كه پرداخت قبض را براي كاربران از اين هم آسان‌تر مي‌كند، اسكن قبض است كه مي‌توان بدون نياز به شناسه، براي پرداخت قبوض اقدام كرد. نكته‌ي ديگر اينكه امكان پرداخت قبوض هم از طريق كيف پول شاپ و هم به صورت مستقيم از طريق درگاه بانكي وجود دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.