شارژ کارت بلیت مترو و بررسی وضعیت آلودگی هوا با اپلیکیشن شاپ

آیا می‌دانستید با اپلیکیشن شاپ, علاوه بر دسترسی به خدماتی مثل پرداخت وجه، خدمات خودرو و خرید بسته اینترنت، می‌توانید وضعیت آلودگی هوای تهران را بررسی کنید و کارت بلیت متروی خود را شارژ کنید؟

با رسیدن فصل پاییز، علاوه بر سنگین‌تر شدن ترافیک، هر روز شاخص کیفیت هوا تیره و تیره‌تر خواهد شد و افراد مسن، کودکان و مبتلایان به بیماری‌های خاص در معرض خطر قرار خواهند گرفت.

یکی از راه‌های جلوگیری از آلودگی هوا  و فرار از ترافیک، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و به خصوص مترو است. با کمک مترو از شمال به جنوب و از شرق به غرب تهران، بدون ترافیک و به سرعت‎  در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید سفر کنید.

دور زدن صف خرید بلیت مترو

یکی از مشکلات سفر با مترو مخصوصاً برای افراد عجول، منتظر ماندن در صف خرید بلیت مخصوصاً در این شرایط کرونایی است. بنابراین یکی از بهترین اپلیکیشن‌هایی که به شما کمک می‌کند تا در چند ثانیه کارت مترو خود را شارژ کنید و تنها با اسکن بارکد گیت مترو به سرعت خود را به قطار برسانید اپلیکیشن شاپ است!

برررسی وضعیت آلودگی هوای پایتخت

یکی از قابلیت‌های اپلیکیشن شاپ نشان دادن آلودگی شهر تهران است که به شما این امکان را می‌دهد که وضعیت آلودگی هوای پایتخت را بررسی کنید؛ پس استفاده از این اپلیکیشن را به افرادی که آلودگی هوا برای سلامتی آنان پرخطر است پیشنهاد کنید.

چگونگی شارژ کارت بلیت مترو با اپلیکیشن کاربردی شاپ

گام اول؛ دانلود اپلیکیشن
از طریق کافه بازار و گوگل پلی می‌توان اپ شاپ را جستجو و برای سیستم عامل اندروید و از طریق سیب ایرانی برای سیستم عامل IOS  آن را دانلود کرد. همچنین از طریق سایت شاپ امکان دانلود مستقیم این اپلیکیشن وجود دارد.

گام دوم؛ ورود اطلاعات

بعد از دانلود کردن این اپلیکیشن باید شماره همراه خود را وارد کنید و از طریق کدی که به شما پیامک خواهد شد وارد شوید.

گام سوم؛ انتخاب خدمات مورد نیاز

با اپ شاپ علاوه بر خرید و شارژ کارت مترو می‌توان خدماتی چون پرداخت وجه، خدمات خودرو و خرید بسته اینترنت و… را مشاهده کرد اما برای شارژ کارت مترو باید گزینه دوم از سمت راست را انتخاب کنید و وارد آیکون «شارژ کارت مترو» شوید.

گام چهارم؛ وارد کردن اطلاعات کارت مترو

شماره سریالی بر روی کارت مترو شما درج شده است که باید اطلاعات آن را در اپ شاپ وارد کنید.

گام پنجم؛ واریز وجه

شما از طریق پرداخت اینترنتی و یا از طریق کیف پول اپلیکیشن شاپ می‌توانید مبلغ مورد نظر خود را انتخاب کرده و در کمتر از چند ثانیه کارت متروی خود را شارژ کنید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.