ورود یوبیتکس به بازار حرفه ­ای با گسترش دانش کاربران رمز ارزی

محمد یعقوبی، هم بنیان­گذار و مدیرعامل صرافی رمز ارزی یوبیتکس در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه اینوتکس عنوان کرد: فعالیت این شرکت از سال 98 آغاز شد و در سال 99 پلتفرم خود را رونمایی کردیم. در این سال­ها همواره سعی کرده­ ایم تمرکز خود را روی پلتفرمی بگذاریم که در تراز جهانی باشد.

وی در ادامه گفت: ما تقریبا جزء اولین پلتفرم C2C در بازار ایران هستیم و همواره سعی کرده­ایم اولین قابلیت‌ها را برای ایرانیان ارائه کنیم که به دنبال آن، اولین صرافی در ایران بوده­ایم که حساب لیمیت را ارائه کردیم.

یعقوبی با اشاره به اینکه یوبیتکس همیشه جزء اولین­ها بوده، تصریح کرد: ما برای اولین بار دوج و شیبا را در ایران وارد کردیم. همچنین قابلیت بازار دو طرفه را ایجاد کردیم که کاربران در بازارهای نزولی هم می­توانند معامله کنند و سود بگیرند و تا 3x هم قابلیت اهرم برایشان وجود دارد. در واقع این قابلیت روی 25 توکن وجود دارد.

او افزود: در 35 شبکه بلاکچین ولت به کاربر می دهیم. همچنین 150 ارز دیجیتال و حدود 20 ارز لوریج دار که قابلیت long و short  دارد را در بازار دو طرفه به کاربران ارائه می‌دهیم.

مدیرعامل یوبیتکس افزود: در حال حاضر از یک سرویس جدید در نمایشگاه رونمایی کرده­ایم که  آکادمی یوبیتکس است. در واقع یکی از معضلاتی که در چند سال گذشته با کاربران بازار ایران داشتیم آن بود که بسیاری از آنان دانش کمی دارند و در این بازار متاسفانه با ضرر رو­به­رو می­شوند که ما آکادمی را در این نمایشگاه رونمایی کردیم تا سرویس آموزشی کاملا رایگان به مشتریان خود ارائه بدهیم . از طرفی ما یک نقشه راه به کاربران ارائه می کنیم تا در انبوه دیتاهای بازار دچار سردرگمی نشوند.

یعقوبی ادامه داد: در مرحله اول آموزش­ها به صورت آنلاین خواهد بود، محتواها در قالب ویدئو ، صوت و یا متن ارائه می­شود. با این دیدگاه امیدواریم کاربران در معاملات زیان نبینند و یا میزان زیانشان به نسبت سودشان کمتر باشد.

وی تاکید داشت: آموزش­هایی که ارائه می­دهیم ممکن است مختص کاربران خود ما نباشد و برای ما این مساله اهمیت ندارد بلکه مهم آن است که بازار روند حرفه­ای به خود بگیرد.

یعقوبی به اهداف این شرکت تا پایان سال اشاره کرد و گفت: برای تقویت زیرساخت­هایمان اقدامات زیادی انجام داده­ایم که بتوانیم یک بازار کاملا حرفه­ای به کاربران ارائه کنیم و منکر آن نمی شویم که مشکلاتی در این مدت وجود نداشته است. در حال حاضر قصد داریم سرویس‌هایمان را آپدیت کرده و قابلیت­های جدیدی به این سرویس­ها اضافه کنیم که در آن  بیش از 500 هزار معامله در ثانیه صورت گیرد. تمرکز ما امسال بیشتر روی زیرساخت­هایمان است و  تمایل داریم قابلیت‌های جدید هم به سیستم­هایمان اضافه کنیم .

مدیرعامل یوبیتکس عنوان کرد: یکی از مهم­ترین چالش­های ما مربوط به تحریم هاست که متاسفانه در چند ماه گذشته محدودیت­های اینترنتی به گسترش این چالش­ها دامن زد. چالش دیگر مربوط به رگولاتوری است که امیدوارم این موضوع به درستی حل شود. اما بزرگترین چالش مربوط به کمبود دانش در بازار است که در حال حاضر روی آن سرمایه گذاری می­کنیم.

وی در پایان گفت: برای دریافت اینماد درخواست خود را ارسال کرده­ایم و منتظر هستیم فرآیند آن توسط بانک مرکزی انجام شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.