رونمایی از تی تی پلاس سامانه هوشمند غیر حضوری بانک توسعه تعاون

سامانه هوشمند غیر حضوری بانک توسعه تعاون با عنوان تی تی پلاس با حضور مدیر عامل و رییس هیات مدیره بانک رونمایی شد.
شهرام بخشا سرپرست معاونت مدیر عامل بانک توسعه تعاون در امور برنامه ریزی و فناوری اطلاعات در آیین رونمایی سامانه در کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی اظهار داشت: طی ماههای اخیر همکاران فناوری و حوزه های مرتبط اقدامات و تلاش های فراوانی برای راه اندازی سامانه بروز داده اند.

وی افزود: همکاری و تعامل کاملی از سوی واحدهای فناوری بانک با امور اعتباری بانک برای ورود عقود اسلامی مرتبط جهت فراهم سازی زمینه و برنامه ریزی برای پرداخت غیر حضوری تسهیلات وجود داشته است و در حال حاضر پرداخت تسهیلات بر اساس قراردادهای لازم الاجرا در سامانه امکان پذیر گردیده و به تدریج، کلیه تسهیلات مبتنی بر عقود اسلامی از طریق سامانه قابل انجام می شود.

بخشا تصریح کرد: پیش بینی شده بخش مهمی از تسهیلات خرد شعب مبتنی بر سامانه و به صورت غیر حضوری پرداخت گردد.

علی یکتا مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک توسعه تعاون گفت: افتتاح حساب غیر حضوری با تکیه بر احراز هویت، تطبیق اطلاعات ثبت احوال و تشخیص کاربر مبتنی بر جدیدترین تکنولوژی روز از طریق سامانه امکان پذیر است.

وی افزود: ((افتتاح حساب برخط)) و ((تسهیلات برخط)) دو خدمت مهم سامانه محسوب می شوند و امکان اخذ تضامین و سفته الکترونیک به صورت غیر حضوری نیز از طریق سامانه فراهم می شود.

منبع توسعه تعاون
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.