سود ۴ برابری معاملات رمز ارز با توکن‌های اهرمی اکسکوینو

پلتفرم خرید و فروش ارز دیجیتال اکسکوینو در آخرین اقدام خود ۶ توکن اهرمی را به لیست رمزارزهای خود اضافه کرده تا معامله‌گران بتوانند با خرید، فروش و معامله آن‌ها، بدون ریسک به سود ۴ برابری برسند.

به‌واسطه تحریم‌های اعمال‌شده برای کاربران ایرانی، بسیاری از علاقه‌مندان و تریدرهای حوزه رمزارز از قابلیت‌های بسیاری از جمله بازار فیوچرز محرومند و امکان استفاده از آن تحت یک پلتفرم داخلی را ندارند. در همین راستا، «اکسکوینو» که همواره به‌عنوان یکی از نوآورترین و تکنولوژی‌محورترین پلتفرم‌های رمزارزی داخلی شناخته می‌شود، از قابلیتی جدید رونمایی کرده تا کلیه کاربران و علاقه‌مندان بتوانند معاملات اهرم‌دار روی برخی توکن‌های پرطرفدار بازار را تجربه کرده و به سود ۴ برابری برسند.

خرید، فروش و معامله این توکن‌ها که با عنوان «توکن آپ و داون» هم شناخته می‌شوند، به سادگی امکان‌پذیر است. این توکن‌ها برای افرادی طراحی شده‌اند که تمایل دارند  در معاملات خود به سود بیشتری برسند، اما در عین حال قصد ندارند بیش از حد ریسک کنند. مثلا، تصور کنید پیش‌بینی کرده‌اید که قیمت بیت‌ کوین روند صعودی را در پیش خواهد گرفت. در این صورت می‌توانید به‌جای BTC، برای خرید BTCUP اقدام کنید.  با خرید این توکن، اگر بیت‌کوین روند صعودی داشته باشد، پاداش یا سود شما با ضریب ۴ برابری محاسبه خواهد شد. در عین حال، برای پیش‌بینی افت قیمت بیت ‌کوین نیز می‌توان توکن BTCDOWN را خرید و روی روندهای نزولی کسب سود کرد. نکته دیگری که لازم است در مورد این توکن‌ها بدانیم، این است که آن‌ها از خطر لیکوئید شدن در امانند و می‌توان آن‌ها را تا زمانی که پیش‌بینی‌هایمان درست است، هولد کرد.

لیست توکن‌های اهرمی موجود در اکسکوینو

لوریج توکن های بر پایه ریال که به تازگی به اکسکوینو مارکت اضافه شده‌اند، عبارتند از:

  • BTCUP/IRR
  • BTCDOWN/IRR
  • ETHUP/IRR
  • ETHDOWN/IRR
  • BNBUP/IRR
  • BNBDOWN/IRR

اکسکوینو یکی از پیشروترین پلتفرم‌های داخلی رمزارزی در تغییر چشم‌انداز ارزهای دیجیتال است و در طول ۶ سال فعالیت خود، همواره در تلاش بوده تا با در دسترس قرار دادن دارایی‌های کریپتویی و پاسخگویی به نیاز کاربران، بستر معاملاتی ایمن و مطمئنی را فراهم کند. این پلتفرم با پشتیبانی از بیش از ۲۶۰ رمزارز و ۲۲۰ جفت‌ارز، یکی از متنوع‌ترین کیف‌پول‌های موجود در بازار را به جامعه رمزارزی ایرانی ارائه می‌دهد.

این پلتفرم با در اختیار قرار دادن خدمات متنوعی از جمله دمو تریدینگ، وام‌های رمزارزی و همچنین، تسویه آنی دارایی‌های کاربران موفق به جلب رضایت کاربران و ایجاد تجربه‌ای منحصربه‌فرد برای کاربران ایرانی بازار رمزارزها شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.