جشنواره‌های هیجان‌انگیز اکسکوینو برای کاربران جدید و قدیمی

اکسکوینو، به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین فعالان داخلی حوزه رمزارزها، ارائه خدمات متنوع به کاربران را مهمترین هدف خود می‌داند و همواره به‌دنبال راه‌های مختلف برای تحقق این هدف است.

جشنواره‌های تشویقی بخش مهمی از این هدف به‌شمار می‌آیند که به کاربران اکسکوینو اجازه می‌دهند تا در کنار استفاده و بهره بردن از امکانات اکسکوینو، پاداش‌های مختلفی نیز دریافت کنند. در این متن با کمپین‌های جاری اکسکوینو آشنا خواهیم شد.

جشنواره یلدا تا نوروز اکسکوینو

اکسکوینو در شب یلدایی که گذشت، جشنواره یلدای خود را برگزار کرد که در آن یک دستگاه موتور هوندا Click و یک گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 5 به بهترین کاربران خود اهدا کرد. حالا اما با نزدیک شدن به پایان سال و برگزاری جشن نوروز، اکسکوینو نیز حال و هوای عید به خود گرفته و قصد دارد با دادن جوایز نفیس به کاربران خود، سنت حسنه عیدی را به‌جای آورد. در همین راستا، کمپین نوروزی اکسکوینو با شعار «امسال از اکسکوینو پژو 206 عیدی بگیر!» در حال برگزاری است که کاربران با شرکت در آن می‌توانند شانس خود را برای بردن یک دستگاه پژو 206 و سه گوشی تاشوی سامسونگ Galaxy Z Flip 5 امتحان کنند. این کمپین که از 16 ام دی ماه 1402 آغاز شده و تا 22 ام اسفند ماه ادامه خواهد داشت، دو جایزه اصلی دارد که به بهترین کاربران اکسکوینو اهدا خواهند شد.

این جوایز بر اساس میزان امتیاز به افراد اهدا می‌شوند؛ بدین ترتیب، کسی که بیشترین امتیاز را تا پایان جشنواره داشته باشد، برنده یک دستگاه پژو 206 خواهد بود. سه گوشی تاشو سامسونگ Galaxy Z Flip 5 نیز بین 20 نفر برتر بعدی این جشنواره قرعه‌کشی خواهد شد. در صورتی که قصد شرکت در این جشنواره را دارید، پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به صفحه جشنواره عید اکسکوینو، با راه‌های کسب امتیاز آشنا شوید.

معرفی دوستان به اکسکوینو

در کنار جشنواره یلدا تا نوروز، اکسکوینو کمپین افیلیت خود را دارد که در آن کاربران می‌توانند با معرفی هر یک دوستان خود، بدون قرعه‌کشی هدیه دریافت کنند. برای شرکت در این جشنواره، کافی است در اکسکوینو ثبت نام کرده و مراحل احراز هویت را تکمیل نمایید. با اینکار، 100 هزار شیبا اینو به‌عنوان هدیه در حساب اکسکوینوی شما شارژ می‌شود که جنبه خوشآمدگویی داشته و سرمایه اولیه‌ای است برای فعالیت در بازار رمزارزها. سپس، با دعوت هر یک از دوستان خود به اکسکوینو:

  1. 150 هزار شیبا به شما و 100 هزار شیبا هم به دوستی که دعوت کرده‌اید، هدیه داده می‌شود.
  2. 50 درصد از کارمزد تراکنش‌های دوستی که معرفی کرده‌اید، به شما تعلق می‌گیرد.

برای آشنایی بیشتر با این جشنواره و شرایط آن، حتماً به صفحه مربوط به جشنواره افیلیت اکسکوینو سر بزنید.

10 برابر فرصت، 10 برابر دارایی!

داشتن سرمایه اولیه از نیازمندی‌های اصلی فعالیت در بازارهای مالی به‌شمار می‌آید و هر چه این سرمایه اولیه بیشتر باشد، آورده حاصل از این فعالیت نیز بیشتر خواهد بود. در همین راستا، اکسکوینو قابلیت «10 برابر فرصت، 10 برابر دارایی» را راه‌اندازی کرده است. با استفاده از این قابلیت، کاربران می‌توانند سرمایه اولیه خود را با ضریب‌های 2، 4، 6، 8 و حتی 10 برابر افزایش داده و آورده بیشتری از معاملات خود کسب کنند. این ضریب به سرمایه اولیه فرد اضافه می‌شود؛ یعنی اگر سرمایه اولیه فرد 100 دلار بوده و از ضریب 10 برابر استفاده کند، سرمایه اولیه به 1100 دلار افزایش می‌یابد. اگر علاقمند به فعالیت در بازار رمزارزها هستید، قابلیت 10 برابری اکسکوینو را از دست ندهید.

تریدینگ، هولد یا درآمد غیرفعال؟

فعالیت در دنیای رمزارزها می‌تواند درآمد قابل توجهی به همراه داشته باشد؛ اما موفقیت در این فضا منوط به یادگیری تریدینگ و روش‌های تحلیل بوده و نیازمند آن است تا همواره اخبار این فضا را دنبال کنید. به‌علاوه، فعالیت معاملاتی در بازار رمزارزها می‌تواند استرس‌زا باشد. به همین دلیل، افراد ترجیح می‌دهند به جای ترید، برخی ارزها را خریداری کرده و آنها را هولد کنند. با اینکه هولد کردن عموماً ریسک پایین‌تری داشته و استرس کمتری را به‌همراه دارد، رسیدن به پاداش حاصل از آن می‌تواند ماه‌ها و حتی سال‌ها به طول انجامد!

بهترین راه کسب درآمد غیرفعال از دنیای رمزارزها چیست؟

بیشتر سرمایه‌گذاران هوشمند اما، از ترکیب هولد کردن و استیکینگ یا ییلد فارمینگ استفاده می‌کنند. در این روش، افراد در کنار هولد کردن یک دارایی، آن را استیک می‌کنند و بدین ترتیب، تا زمان رشد آن، پاداش دریافت می‌کنند. اکسکوینو با توجه به این نیاز و در راستای ارائه خدمات بهتر، طرح‌های استیکینگ و استخرهای مشارکتی خود را راه‌اندازی کرده که با استفاده از استیکینگ و ییلد فارمینگ به کاربران پاداش غیرفعال پرداخت می‌کنند. برای آشنایی بیشتر با این طرح‌ها و بررسی راه‌های مختلف کسب درآمد غیرفعال، حتماً طرح‌های استیکینگ و استخرهای مشارکتی اکسکوینو را مد نظر قرار دهید.

اکس باکس اکسکوینو یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد در اکسکوینو است که با استفاده از آن، کاربران می‌تواند به‌صورت روزانه و ماهانه پاداش بگیرند. در این روش، کاربران با نگهداری معادل 1,000 دلار از یک ارز در کیف پول اکسکوینو به‌مدت حداقل 24 ساعت، %3 پاداش سالانه دریافت می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.