بررسی قابلیت‌های اکسکوینو مارکت

اکسکوینو به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین فعالان حوزه رمزارزها در ایران، همواره سعی داشته با ارائه قابلیت‌ها و ویژگی‌های متعدد، به کاربران خود کمک کند تا به بخش‌های مختلف موجود در بازار رمزارزها دسترسی داشته و از فرصت‌های متنوع این فضا بهره‌مند شوند.

اکسکوینو مارکت یکی از این محصولات پرکاربرد اکسکوینو است که با همین هدف فعالیت خود را آغاز کرده و با گذشت زمان، بر ویژگی‌ها و قابلیت‌های خود افزوده است. در این مقاله قصد داریم نگاه نزدیک‌تری به اکسکوینو مارکت داشته و قابلیت‌های این محصول را مورد بررسی قرار دهیم.

امکان ثبت انواع سفارش‌ها

در بازارهای مالی، راه‌های مختلفی برای خرید و فروش دارایی‌ها وجود دارد. هر کدام از این روش‌ها، قابلیت‌ها و مزایایی را به کاربر ارائه می‌کنند که باعث می‌شوند هر کدام از آنها کاربردهای خاصی داشته باشند. اکسکوینو مارکت نیز به‌عنوان یک بازار معاملاتی امن و سریع برای خرید و فروش رمزارزها، امکان ثبت انواع سفارش‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا در هر شرایطی، امکان کسب درآمد و جلوگیری از ضرر وجود داشته باشد. در ادامه انواع سفارش موجود در اکسکوینو مارکت را مشاهده می‌کنید:

  • سفارش‌های آنی: خرید و فروش یک دارایی به قیمت همان لحطه.
  • سفارش‌های محدود یا Limit Order: خرید و فروش یک دارایی در یک قیمت مشخص که توسط تریدر تعیین می‌شود.
  • سفارش‌های حد سود و ضرر یا Stop-loss: خرید و فروش یک دارایی در یک بازه مشخص که توسط یک تریدر تعیین می‌شود.
  • سفارش‌های OCO یا One Cancels the Other: ترکیب یک سفارش محدود و حد ضرر است که در نهایت فقط یکی از آنها اجرا می‌شود.

بازار رایگان آموزشی و تست

تریدینگ و خرید و فروش رمزارزها می‌تواند درآمد بالایی به‌همراه داشته باشد؛ اما در کنار یادگیری روش‌های ترید، داشتن تجربه نیز نقش مهمی در میزان موفقیت یک تریدر بازی می‌کند. ولی کسب تجربه در دنیای واقعی به معنی به خطر انداختن دارایی‌ها و تحمل ضرر است. به همین دلیل، اکسکوینو مارکت بازار آزمایشی خود را راه‌اندازی کرده تا کاربران بتوانند دانش معاملاتی خود را سنجیده و مهارت‌های خود را بهبود بخشند. این بازار بر پایه V-USDT کار می‌کند و به کاربران کمک می‌کند تا بدون به خطر انداختن دارایی‌های خود، تجربه کسب کنند. این فضا در کنار ایجاد فضای کسب تجربه، می‌تواند به افزایش اعتماد به نفس افراد مبتدی نیز کمک کند.

عمق بالای بازارها

عمق بازار، به توانایی یک بازار برای تحمل و به پایان رساندن سفارش‌ها، بدون کاهش یا افزایش ناگهانی قیمت یک دارایی اشاره دارد. به بیان دیگر، بازاری که عمق بالایی دارد، می‌تواند از پس انجام دادن معاملات حجیم نیز برآید. اکسکوینو مارکت با ارائه بالاترین عمق بازار نسبت به رقبا، انجام معاملات حجیم را با بهترین قیمت و کمترین لغزش تضمین می‌کند. این ویژگی خصوصاً برای تریدرهای حرفه‌ای و سرمایه‌گذارانی که با معاملات بزرگ سر و کار دارند بسیار مهم است و اکسکوینو مارکت را به یکی از بهترین بسترهای خرید و فروش رمزارز تبدیل می‌کند.

کارمزد پایین

کارمزد بخش جدایی‌ناپذیر از فعالیت در بازارهای مالی است و بازار رمزارزها نیز از این قاعده مستثنی نیست. تریدرها نیز همواره به‌دنبال پرداخت کمترین کارمزد هستند. کارمزد معاملات اکسکوینو مارکت در مقایسه با سایر رقبا پایین‌تر است که کاهش چشمگیر هزینه‌های معاملات را به‌دنبال دارد. این موضوع خصوصاً برای تریدرهای روزانه و کسانی که سفارش‌های متعددی را ثبت می‌کنند، حائز اهمیت است؛ چراکه پایین بودن کارمزد تراکنش‌ها، افزایش سود و درآمد حاصل از معاملات را به‌همراه دارد.

استیکینگ و استخرهای مشارکتی

تا اینجا دیدیم که اکسکوینو مارکت قابلیت‌ها و ویژگی‌های متعددی را در اختیار تریدرها قرار می‌دهد. اما کم نیستند افرادی که علاقه‌ای به تریدینگ نداشته و ترجیح می‌دهند از استرس معاملات خرید و فروش دوری کنند. به این افراد معمولاً پیشنهاد می‌شود تا از هولد کردن استفاده کنند که به معنای خرید یک دارایی در قیمت کم و صبر برای افزایش قیمت آن در بلندمدت است. با اینکه این استراتژی عموماً استرس کمتری دارد؛ اما رسیدن به پاداش آن نیز زمان‌بر است. همچنین، همواره این احتمال وجود دارد که دارایی خریداری‌شده، افزایش قیمت چشمگیری را تجربه نکند.

برای این دسته از کاربران، اکسکوینو مارکت طرح‌های استیکینگ و استخرهای مشارکتی خود را ارائه داده است. با استفاده از این طرح‌ها، افراد می‌توانند در ازای سپرده‌گذاری دارایی‌های خود، پاداش دریافت کنند. این پاداش بدون نیاز به انجام کار خاصی به افراد پرداخت می‌شود که این طرح‌ها را به بهترین راه‌های کسب درآمد غیرفعال از دنیای رمزارزها تبدیل می‌کنند.

اگر به‌دنبال راهی برای کسب درآمد غیرفعال هستید یا قصد دارید دارایی‌های خود را هولد کنید، پیشنهاد می‌کنیم از طرح‌های استیکینگ و استخرهای مشارکتی اکسکوینو مارکت غافل نشوید. در مقایسه با سایر رقبا، این طرح‌ها نرخ پاداش بالاتری داشته و تنوع ارز بالایی را ارائه می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.