اظهارنامه پلمب دفاتر قانونی با استفاده از امضامی

امضای دیجیتال اظهارنامه پلمب دفاتر قانونی، جایگزین مراجعه حضوری و ارائه فیزیکی اظهارنامه به دفاتر شرکت پست شده است و نحوه ثبت این امضا، با دریافت گواهی امضا از طریق اپلیکیشن امضای دیجیتال امضامی و سپس مراجعه به سامانه ثبت من، صورت می گیرد.

فرآیند امضای دیجیتال  با استفاده از اپلیکیشن امضای دیجیتال امضامی با سادگی، سرعت و دقت بالا و بدون نیاز به توکن سخت افزاری امکان پذیر است.

در گذشته، افراد حقیقی و حقوقی می‌بایست پس از تکمیل اظهارنامه ، مدارک مورد نیاز را تهیه کرده و به همراه این مدارک و پرینت اظهارنامه پلمب دفاتر قانونی به اداره پست، مراجعه می‌کردند تا مسئول مربوطه، امضاهای لازم را اخذ نموده و پاکت مخصوص پلمب را تحویل دهد.

استفاده از امضامی

هر شخص حقیقی و حقوقی از این پس، باید برای ثبت اظهارنامه پلمب دفاتر قانونی خود، به سامانه جامع ثبت شرکت‌ها مراجعه کرده و پس از طی مراحل لازم در سامانه و درج اطلاعات مورد نیاز، اقدام به ثبت امضای دیجیتال خود در سامانه کند.

با توجه به اینکه ثبت امضای دیجیتال اظهارنامه ، امکان جدیدی است که به سامانه جامع ثبت من اضافه شده است، تنها کسانی موفق به این امر خواهند شد که از نحوه و مراحل انجام آن، مطلع بوده و قواعد مربوط به امضای دیجیتال را رعایت کنند. راهکار آسان و قانونی امضای دیجیتال امضامی، امکان امضای دیجیتال اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی در سامانه ثبت من را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه «ثبت من» به نشانی زیر مراجعه کنید:

سامانه ثبت من

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.