با قابلیت جدید فتوشاپ به‌ آسانی قسمت‌های اضافی عکس را حذف کنید

نرم‌افزار فتوشاپ با تکمیل قابلیت "حذف و ترمیم" در نسخه بعدی خود امکان حذف و ترمیم آسان، حرفه‌ای و هوشمندانه عکس را به کاربرانش می‌دهد.

عصر بانک؛به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ نرم‌افزارهای زیادی برای ویرایش عکس وجود دارند. اما در بین همه‌ی آن‌ها گزینه‌های محدودی مشهور می‌شوند و افراد زیادی از آن‌ها استفاده می‌کنند. فتوشاپ یکی از معروف‌ترین نرم‌افزارهای ویرایش عکس است. سازندگان این نرم‌افزار همیشه در تلاش برای بهتر کردن آن هستند.

 

هنگامی که برای اولین بار قابلیت حذف و ترمیم قسمتی از عکس به کمک هوش‌مصنوعی برای فتوشاپ معرفی شد افراد زیادی به استفاده از  آن روی آوردند. اما عملکرد ناقص این هوش‌مصنوعی، آن‌ها را از ادامه استفاده از این قابلیت بازداشت. در ادامه نمونه ‌ای از این نقص در فتوشاپ را می‌بینیم:

 

حذف و ترمیم حرفه‌ای عکس، قابلیت جدید فتوشاپ

حذف و ترمیم حرفه‌ای عکس، قابلیت جدید فتوشاپ

 

اما سازندگان این نرم‌افزار پس از متوجه شدن وجود این نقص، تلاش خود را برای رفع این مشکل شروع کردند. در نسخه جدید، کاربر با تنظیمات زیادی رو به رو می‌شود که به او برای هر چه بهتر شدن عملیات حذف و ترمیم هوشمندانه عکس کمک می‌کند. حال کاربران این نرم ‌افزار می‌توانند از این قابلیت جدید به بهترین شکل استفاده کنند. بهترین قسمت نسخه‌ ترمیم شده این قابلیت جدید، انتخاب دستی قسمتی از عکس است که کاربر می‌خواهد به‌جای بخش حذف شده قرار گیرد. شما حتی می‌توانید اجازه‌ی چرخش، جابه‌جایی و برعکس کردن المان‌های تصویر را برای بهتر شدن عملیات ترمیم به نرم‌افزار بدهید. در ادامه دو نمونه از حذف دقیق قسمت انتخاب شده و ترمیم محل آن در فتوشاپ را می‌بینیم:

 

حذف و ترمیم حرفه‌ای عکس، قابلیت جدید فتوشاپ

حذف و ترمیم حرفه‌ای عکس، قابلیت جدید فتوشاپ

فتوشاپ با ارائه‌ی این نسخه بار دیگر از رقیب‌های خودش پیشی گرفت.

 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.