روش‌های دریافت کارت هدیه بانک پاسارگاد بدون کارمزد صدور

بانک پاسارگاد با ارائه خدمات دریافت کارت هدیه بانک پاسارگاد به‌صورت غیرحضوری و بدون دریافت کارمزد کمک شایانی به متقاضیان کارت هدیه کرده است.

ارائه کارت هدیه یکی از خدمات قابل ارائه بانکی در همه بانک‌هاست. معمولاً مشتریان برای دریافت فیزیک کارت به شعبه مراجعه می‌کنند.  اما این روزها با شیوع ویروس کرونا، مردم بیشتر از قبل به‌دنبال استفاده از خدمات غیرحضوری بانکی، عدم مراجعه به شعب و در نتیجه حفظ سلامت خود هستند. با این وجود بسیاری از مشتریان از روش‌های دیگر دریافت کارت هدیه بی‌اطلاع هستند.

به همین منظور بانک پاسارگاد با ارائه خدمات دریافت کارت هدیه به‌صورت غیرحضوری و بدون دریافت کارمزد صدور، از طریق سایت شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد و همچنین از طریق  115 کیوسک‌ بانکی به‌صورت 24 ساعته، کمک شایانی به متقاضیان کارت هدیه کرده است.

در ادامه مطلب با روش‌های متنوع دریافت کارت هدیه بانک پاسارگاد آشنا می‎شویم:

خدمت کارت هدیه پاسارگاد به عنوان ابزاری مدرن برای هدیه دادن، سرعت و سهولت لازم را برای هدیه دهنده فراهم می‌کند. همچنین بانک پاسارگاد با ایجاد روش‌های جدید صدور کارت هدیه نقش مهمی در کاهش مراجعه به شعبه ایفا می‌کند. کارت هدیه با بسته‌بندی‌های ویژه برای مناسبت‌های خاص مانند ازدواج، تولد، روزهای مادر و پدر، اعیاد ملی و مذهبی و … عرضه می‌گردد. این کارت در تمامی پایانه‌های فروش قابل استفاده بوده و با مبلغ تا سقف 5.000.000 ریال صادر شده و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

همچنین بانک پاسارگاد در اقدامی جالب برای مشارکت در فرهنگ‌سازی استفاده از بانکداری الکترونیک، کارمزد صدور این کارت را از مشتریان گرامی دریافت نمی‌کند و کارت به صورت رایگان صادر و در اختیار ایشان قرار می‌گیرد.

دسته‌بندی کارت‌های هدیه

  • کارت هدیه عمومی
  •  کارت هدیه فصول
  •  کارت هدیه مبلغ‌دار
  •  کارت هدیه جهت مناسبت‌ها
  •  کارت هدیه با طرح دلخواه
  •  کارت هدیه با طرح مشترک

نحوه دریافت کارت هدیه پاسارگاد

‌‌علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر مراجعه به هر یک از شعبه‌های بانک پاسارگاد، از کیوسک‌های 24 ساعته یا وبسایت شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد نسبت به دریافت کارت هدیه با طرح دلخواه اقدام نمایند.

صدور کارت هدیه از طریق سایت پرداخت الکترونیک پاسارگاد

مشتریان گرامی می‌توانند جهت سفارش کارت هدیه با طرح دلخواه خود به سایت شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به نشانی www.pep.co.ir مراجعه و درخواست خود را همراه با تصویر مورد نظر از طریق سایت ارسال نمایند. تصویر ارسالی میبایست منطبق بر معیارهای تعریف شده باشد. کارت مورد نظر پس از صدور طبق نشانی تکمیل شده مشتری به صورت پستی ارسال می‌گردد.

صدور کارت هدیه آنی از طریق کیوسک‌های بانکی

مشتریان بانک‌پاسارگاد همچنین می‌توانند کارت هدیه آنی با طرح و جمله دلخواه خود را از طریق کیوسک‌های بانکی مستقر در شعبه‌های بانک‌پاسارگاد بصورت 24 ساعته دریافت کنند.

دریافت کارت هدیه بانک پاسارگاد

این بانک جهت رفاه حال مشتریان خود با استقرار کیوسک‌های بانکی در 115 شعبه منتخب خدماتی مانند صدور کارت هدیه با طرح و متن دلخواه، پرداخت قبض از طریق بارکدخوان و به صورت درج شناسه‌ها، خرید شارژ تلفن همراه، دریافت صورتحساب کارت‌های بانک پاسارگاد، مانده‌گیری از کارت‌های شتابی، انتقال وجه کارت به کارت شتابی، شارژ من کارت (در کیوسک‌های شهر مشهد)، اطلاع‌رسانی در خصوص مواردی مانند نرخ روزانه ارز، آدرس و تلفن واحدهای بانک، نظرسنجی و بازخورد، اطلاع از درصد سود سپرده‌ها، دسترسی به کلیه امکانات سایت بانک‌پاسارگاد و … را ارایه می‌دهد.

گفتنی است مشتریان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک‌پاسارگاد به آدرس www.bpi.ir  مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.