سال 1402؛ سالی حیاتی برای هلدینگ ارتباط فردا

مدیرعامل هلدینگ ارتباط فردا ضمن تشریح چشم‌انداز «ارتباط فردا» از برنامه ورود این هلدینگ و 2 شرکت زیرمجموعه به بازار مالی خبر داد.

هلدینگ ارتباط فردا یکی از هلدینگ‌های پیشرو در ارائه خدمات نوین بانکداری و پرداخت و فین‌تکی در کشور است. سال جاری سال مهمی برای این هلدینگ است.  ارتباط فردا علاوه بر اینکه مقدمات حضور خود را در بورس و عرضه عمومی سهام طی می‌کند، قصد دارد دو شرکت مهم زیرمجموعه خود را نیز وارد بورس کند.

مسعود وکیلی‌نیا در گفتگو با «عصربانک» ضمن بیان مطلب فوق، افزود: برنامه ریزی جهت ورود «همراه کارت» به بازار سرمایه انجام شده و به احتمال زیاد در سال جاری «ایران کارت» یا «فینوتک» نیز در این مسیر حرکت خود را آغاز می­‌کنند.

مسعود وکیلی نیا ، دانش آموخته کارشناسی مهندسی صنایع از دانشگاه خواجه نصیر و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی دانشگاه تهران است. از سوابق اجرایی او می‌توان به فعالیت در شرکت ایرانسل، معاون کسب و کار هفت هشتاد، مدیرعاملی شرکت آپتل، معاون سرمایه گذاری هلدینگ گسترس الکترونیک مبین ایران، مدیر عامل و رئیس هیات مدیره مبین وان اشاره کرد .

اهداف «ارتباط فردا» در سال 1402

وکیلی‌نیا توسعه «آبانک» و گسترش ناوگان پوز را از مهمترین پروژه‌های «ارتباط فردا» برای سال جاری عنوان کرد و گفت: تمرکز این شرکت در سال جاری بیشتر در حوزه بانکداری دیجیتالی مثل پروژه «آبانک»، توسعه پروژه «فانوس» و گسترش ناوگان پوز است.

به گفته مدیرعامل هلدینگ ارتباط فردا با توسعه نئوبانک‌ها، مردم به این سطح از آگاهی رسیده­اند که برای دریافت هر خدمات بانکی نیاز به مراجعه حضوری به بانک‌ها ندارند؛ بنابراین «آبانک» بستر مناسبی برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان غیرحضوری خدمات بانکی است.

توسعه خدمات «ایران کارت»

وکیلی‌نیا همچنین به خدمات «ایران کارت» اشاره کرد و گفت: در حال حاضر شرکت ارتباط فردا تمرکز ویژه‌ای بر توسعه پروژه ها و امکانات جدید «ایران کارت» به عنوان بزرگترین باشگاه مشتریان ایران دارد.

«همراه کارت» سکوی پرتاپ هلدینگ ارتباط فردا

وی «همراه کارت» را یکی از خوشنام‌ترین اپلیکیشن‌های پرداخت در ایران توصیف کرد و گفت: یکی دیگر از برنامه های ویژه شرکت ما برای سال جدید اضافه کردن سرویس جدید به «همراه کارت» است چراکه سرویس همراه کارت با موفقیت هایی که داشته به عنوان سکوی پرتاب خدمات و محصولات هلدینگ ارتباط فردا است.

عرضه خدمات نوآوری فینوتک به دولت الکترونیک

مدیرعامل هلدینگ ارتباط فردا با بیان اینکه فینوتک بزرگ‌ترین و موفق‌ترین پلتفرم نوآوری باز کشور است، گفت: این شرکت برای سال جدید در حال توسعه و گسترش خدمات فینوتک در حوزه­های جدید از جمله دولت الکترونیک، خدمات حوزه تلکام و … است.

 

 

سالی حیاتی برای هلدینگ ارتباط فردا

 

ورود هلدینگ «ارتباط فردا» به بورس

وکیلی‌نیا با بیان اینکه امسال گسترش حوزه کسب و کار فینوتک با جدیت دنبال می‌شود، افزود: ورود هلدینگ ارتباط فردا به بازار سرمایه به جدیت دنبال می‌شود. ورود «همراه کارت» به بازار سرمایه و اقدامات آن در فرابوس در حال برنامه ریزی می­باشد و به احتمال زیاد «ایران کارت» یا «فینوتک» نیزدر سال آتی به بازار سهام عرضه شود.

وی ادامه داد: البته اقدامات پذیرش «ارتباط فردا» در فرابورس در حال انجام است و امیدواریم ورود «ارتباط فردا»  را به فرابورس شاهد باشیم.

وکیلی‌نیا تصریح کرد: «ارتباط فردا» بزرگترین هلدینگ در حوزه فین تک کشور است که هنوز وارد بازار سرمایه نشده و جای خالی آن در بازار سرمایه احساس می‌شود.

ورود این مجموعه به بورس علاوه براینکه باعث رشد حوزه صنعت پرداخت کشور می‌شود؛ از طرفی عامل شفافیت در صورت های مالی مجموعه و توسعه تعاملات است.

«آبانک» در مسیر تکامل

وی همچنین به مراحل تکمیلی «آبانک» اشاره کرد و گفت: در حال حاضر پروژه «آبانک» در مراحل توسعه و تکامل قرار دارد و به زودی لندتک نیز به این مجموعه اضافه و به یک پلتفرم کامل بانکداری دیجیتال تبدیل خواهد شد؛ سرویس افتتاح حساب، پرداخت اقساط وام های خرد و چک کردن موجودی حساب به «آبانک» اضافه شده است.

وکیلی‌نیا با بیان اینکه اکنون 600 هزار دانلود در پلتفرم «آبانک» صورت گرفته ادامه داد: با تکامل «آبانک» به زودی مشتریان بانک آینده می‌توانند تمامی خدمت بانکی را به صورت آنلاین از این پلتفرم دریافت کنند. برقراری ارتباط میان اکوسیستم هلدینگ ارتباط فردا برای ما بسیار مهم است و در تلاش هستیم که «آبانک» را به سایر زیر مجموعه ارتباط فردا متصل کنیم.

هدف«آبانک» ارائه خدمات نوآورانه

مدیرعامل هلدینگ ارتباط فردا ارائه خدمات نوآورانه را از هدف اصلی «آبانک» توصیف کرد و گفت: تلاش ما این است که«آبانک» به یک پلتفرم نوآور، خلاق و با ارائه خدمات جدید و با کیفیت بالا در بانکداری دیجیتال شناخته شود.

وکیلی‌نیا در پاسخ به این سوال که چه نیازی به پلتفرم «آبانک» در کنار سایر سامانه‌های بانک آینده مانند کلید و … وجود داشت، پاسخ داد: این نیاز در پورتفوی بانک بر اساس کارکرد سامانه‌ها تعریف و شناخته شده است؛ استراتژی ما تخصصی‌سازی سامانه‌ها، تعامل و مکمل‌سازی فیچر‌ها در این پرتفو است.

استقبال20 میلیون کاربر از«همراه کارت» بدون هیچ تبلیغی

مدیرعامل هلدینگ ارتباط فردا به موفقیت های «همراه کارت» اشاره کرد و گفت: تعداد کاربران فعال در «همراه کارت» از 20 میلیون کاربر عبور کرده است و این عدد برای هلدینگ رضایت بخش است.

وی افزود: «همراه کارت» با این میزان از استقبال بدون هیچ تبلیغی به عنوان دومین اپلیکیشن برتر در حوزه فین تک شناخته شده و به لحاظ رضایت کاربران از کیفیت سرویس نیز رتبه بالایی دارد.

مهاجرت نیروی انسانی معضل ‌تک‌ها

مدیرعامل هلدینگ ارتباط فردا مهاجرت نیروی انسانی را از چالش‌های مهم شرکت‌های ‌تک‌ در ایران دانست و گفت: این معضل فرایند توسعه شرکت‌های ‌تک را با مشکل رو به رو می‌کند البته چالش مهاجرت منابع انسانی در شرکت ارتباط فردا تا حدودی کنترل شده است.

فتح بازارهای بین المللی تا سه سال آینده

وکیلی‌نیا در پایان با اشاره به چشم انداز سه ساله هلدینگ ارتباط فردا خاطرنشان کرد: ورود مجموعه به بازارهای بین المللی و منطقه‌ای؛ دستیابی و حفظ جایگاه نوآوری درصنعت پرداخت و مترادف شدن ارتباط فردا با کلمه نواوری در حوزه پرداخت و فین‌تک از چشم انداز سه ساله هلدینگ ما است و امیدواریم بتوانیم به عنوان اولین شرکت تک در ایران به بازارهای بین المللی دست یابیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.