برگزاری وبینار رایگان API Fabric – تار و پودی از API توسط فرابوم

فرابوم با هدف بررسی تأثیر پیاده‌سازی سرویس‌های عمومی-دولت الکترونیک (Nonbank API) درکسب‌و‌کارها، وبینار رایگانی تحت عنوان API Fabric – تاروپودی از API، سه شنبه 7 آذر ماه از ساعت 14:30 تا 16 برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی فرابوم، در این وبینارِ یک ساعت و 30 دقیقه‌ای، «فرشاد صفری» به بررسی کاربردهای APIها از منظر تکنولوژی و تنظیم‌گری خواهد پرداخت. در ادامه «مجید کیوان» مشاور راهبردی بانکداری باز جایگاه رگ‌تک در عرصه بین‌المللی و خدمات و سرویس‌های پرکاربرد آن در جهان و ایران تشریح می‌کند.

«صادق رضایی» مدیر توسعه کسب‌وکار هلدینگ ارنیکا نیز به بررسی سرویس‌های احرازهویت (KYC,KYB) و نیازمندی آن در کشور خواهد پرداخت.

در پایان هم «علی صبوری» مدیر توسعه سرویس‌دهندگان بانکی فرابوم سیستم‌­های اعلان و مدیریت ارسال‌ محتوا‌ بر بستر اینترنت (Push Notification) و کاربرد سرویس‌های مبتنی بر پیشخوان دولت در کانال‌های مختلف که هم‌اکنون توسط پلتفرم نوآوری باز فرابوم عرضه می‌شود را معرفی خواهد کرد.

کلیه فعالان در حوزه پرداخت و مالی، صنعت لندتک، لیزینگ و BNPL ، بیمه، صنایع مالی، صنایع فولاد و پتروشیمی، شرکت­‌های پخش و شرکت­‌های حوزه تجارت الکترونیک می‌توانند به صورت رایگان در این وبینار ثبت نام کنند.

برای ثبت نام رایگان اینجا کلیک کنید.

جالب است بدانید:

  • با توسعه پلتفرم­‌های بانکداری باز کلیه سرویس‌­ها و خدمات قابلیت ارائه از یک نقطه واحد را دارا هستند
  • رمز موفقیت بسیاری از کسب‌وکارها ارائه خدمات پشخوان دولت الکترونیک و سایر خدمات غیربانکی غیرحضوری در بستری واحد با کیفیت مطلوب است
  • نرخ جذب مشتریان در کانال‌های دیجیتال خدمات پایه پیشخوان دولت الکترونیک و سایر خدمات استعلامی و تطبیقی صرفه اقتصادی بسیار مطلوبی دارد.

برای ثبت نام رایگان بارکد روبرو را اسکن کنید.

وبینار رایگان API Fabric

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.