برگزاری رویداد آنلاین و رایگان API Beats ضربان API توسط فرابوم

رویداد API Beats ضربان API با محوریت ترسیم وضعیت موجود بانکداری باز، ارائه راهبردهای بانک در خصوص توسعه بانکداری باز و انتظارات بانک به عنوان تأمین کننده خدمات بانکداری باز از بازیگران این اکوسیستم توسط پلتفرم نوآوری فرابوم سه‌شنبه، 3 بهمن ماه برگزار می‌شود.

به گزارش«عصربانک»، رویداد API Beats ضربان API به صورت آنلاین و رایگان، به مدت یک روز در تاریخ سوم بهمن ماه از ساعت30: 14تا 16 با حضور عاطفه فتحی، معاون توسعه کسب و کار سیمرغ تجارت، احسان ابارشی، رئیس اداره بانکداری مدرن بانک اقتصاد نوین و علی رحیمی پور، معاون کسب و کار بهسازان ملت برگزار خواهد شد.

از جمله محورهای مورد بررسی در این رویداد می‌توان به ترسیم وضعیت موجود بانکداری باز در خصوص ارائه خدمات نوین بانکداری بر اساس روندهای بانکداری به عنوان سرویس بانکداری به عنوان سرویس، راهبردهای بانک در خصوص توسعه بانکداری باز و ارائه خدمات مالی تعبیه شده با دیدگاه سناریو محور در خصوص ترسیم آینده و انتظارات بانک به عنوان تأمین کننده خدمات بانکداری باز از بازیگران اکوسیستم بانکداری باز اشاره کرد.

آشنایی کسب و کارها در خصوص تعامل با بوم های یکپارچه ساز خدمت، توسعه کسب و کار مبتنی بر سرویس API ها بانکداری باز، آشنایی با روند آنبوردینگ مشتریان در بانکداری باز و تغییر در مدل‌های کسب و کار با استفاده از ظرفیت بانکداری باز از جمله نتایج ارزنده شرکت در این رویداد رایگان است.

شما می‌توانید برای ثبت نام در این وبینار رایگان از این لینک استفاده کنید.

گفتنی است در آذر ماه وبینار رایگان دیگری تحت عنوان API Fabric – تاروپودی از API توسط فرابوم با هدف بررسی تأثیر پیاده‌سازی سرویس‌های عمومی-دولت الکترونیک (Nonbank API) درکسب‌و‌کارها، ، با موفقیت برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.