آخرین مهلت ارسال راهکار به رویداد اینوتکنیک، 15 دی ماه

آخرین مهلت ارسال طرح ها و ایده ­ها به رویداد نوآورانه اینوتکنیک 15 دی ماه، و اعلام نتایج و اختتامیه آن در بهمن ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی انفورماتیک، مرحله نخست اولین رویداد اینوتکنیک با موضوع کاربرد هوش مصنوعی در رفع چالش­های مرتبط با حوزه­های اقتصادی و نظام­های پرداخت،  با شعار “رگولاتوری هوشمندانه” توسط بانک مرکزی و شرکت ملی انفورماتیک در ششم شهریورماه برگزار شد.

در این رویداد، 10 چالش مهم در حوزه­های مذکور توسط مدیران و کارشناسان بانک مرکزی برای مخاطبین آن شامل متخصصان، صاحب­نظران، پژوهشگران و ایده­پردازان حوزه­های هوش مصنوعی و صنعت بانکی ارائه شد.

هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی راه­حل­های نوآورانه مبتنی بر فناوری­های هوش مصنوعی برای رفع چالش­های طرح شده و در ادامه آن حمایت و تسهیل تبدیل ایده­ها و طرح­های منتخب به محصولات و خدمات قابل مصرف در بانک مرکزی، با استفاده از ظرفیت­های حوزه نوآوری باز کشور است.

در فرصت باقیمانده، تمام ایده‏پردازان، متخصصان، پژوهشگران و فناوران‏ مراکز دانشگاهی، شبکه بانکی، شرکت‏های دانش‏بنیان، استارتاپ‏ها و سایر مراکز تحقیقاتی، علمی و پژوهشی کشور جهت رفع چالش­های ارائه شده در این رویداد، می‌توانند با مراجعه به وب‎سایت رویداد به آدرس  www.innotechnic.ir ضمن دریافت اطلاعات لازم پیرامون چالش­های طرح­شده و همچنین داده های مرتبط با آن­ها، با ارائه راهکار‏های خلاقانه در قالب ایده، طرح و محصول و ارسال به دبیرخانه، در این رویداد شرکت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.