پیش به سوی بانکداری غیرحضوری با همراه بانک رسالت

کانال‌های بانکداری غیرحضوری مثل همراه بانک و اینترنت بانک، امروزه نقش مهمی در انجام امور بانکی مشتریان دارند و بانک‌ها با ارائه خدمات مختلف از طریق این کانال‌های نوین به دنبال این هستند تا مشتریان آنها با سریع‌ترین و راحت‌ترین شکل ممکن از خدمات بانکی بهره‌مند شوند.

عصر بانک؛در این میان طی چند سال اخیر بانک قرض‌الحسنه رسالت تلاش نموده تا از طریق اینترنت بانک و همراه بانک به مشتریان خدمت‌رسانی کند و بانکداری بدون نیاز به شعبه، افق این بانک در  سال 1400 است.

اکنون مشتریان این بانک می‌توانند تمام خدمات خود را از افتتاح حساب گرفته تا درخواست تسهیلات، درخواست دسته چک و… به صورت غیرحضوری و در هر زمان و مکانی از طریق موبایل بانک و اینترنت بانک دریافت کنند.
آنچه موبایل بانک قرض‌الحسنه رسالت را از سایر موبایل بانک‌ها متمایز می‌کند، الکترونیکی شدن اکثر خدمات بانکی است. به این ترتیب که مشتری می‌تواند از درگاه موبایل بانک درخواست افتتاح حساب غیرحضوری داشته باشد و بعد از ثبت درخواست، مشتری در آدرسی که ثبت کرده کارت بانکی خود را تحویل خواهد گرفت. همچنین مشتریان می‌توانند با استفاده از همین درگاه‌ بانکی، سایر درخواست‌های خود از جمله ثبت درخواست تسهیلات و یا صدور دسته چک را همانند افتتاح حساب داشته باشند.
علاوه بر این سایر خدمات الکترونیک بانکی از جمله انتقال وجه شتابی، بین بانکی، پایا، ساتنا، کارت به کارت بصورت گروهی، پرداخت قبض و اقساط و شارژ سیم کارت در همراه بانک  قرض‌الحسنه رسالت قابل ارائه است.
نحوه نصب نرم افزار همراه بانک رسالت
مشتریان جهت استفاده از سامانه همراه بانک، باید ابتدا نرم افزار مربوطه را از سایت بانک قرض‌الحسنه رسالت در نسخه اندوید و IOS دانلود نموده و در گوشی نصب نمایند. پس از نصب نرم افزار کافی است بر روی آیکون مربوطه کلیک کرده تا نرم افزار اجرا شود.
ورود به سامانه همراه بانک رسالت
مشتریان جهت ورود به سامانه همراه بانک، پس از اجرای برنامه، باید شماره مشتری و رمز عبور خود را در قسمت‌های مربوطه وارد کرده سپس بر روی گزینه ورود کلیک کنند.
لازم به ذکر است درخواست صدور کارت، رمز موبایل بانک، رمز اینترنت بانک و رمز تلفنبانک نیز به صورت غیرحضوری و از طریق سایت بانک قابل ارائه است.
خدمات همراه بانک رسالت
حالا مشتریان با گوشی تلفن همراه می‌توانند در تمام مدت شبانه روز از خدمات همراه بانک رسالت بهره مند شوند.
با ورود به سامانه همراه بانک رسالت، صفحه‌ای نمایش داده می‌شود که شامل آیکون‌هایی جهت استفاده از خدمات این سامانه می‌شود که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• سپرده
1. لیست سپرده
2. گردش سپرده
3. انتقال وجه
4. انتقال وجه به سپرده خود
5. انتقال وجه به سپرده دیگران
6. انتقال وجه بین بانکی
• کارت
جزئیات بخش خدمات کارت عبارتند از:
1. تعریف کارت
2. موجودی
3. سه گردش آخر
4. انتقال وجه کارت به کارت
5. مسدود کردن کارت
6. پرداخت قبض
7. خرید شارژ کارت
• خدمات تسهیلات
در این بخش، لیستی شامل تسهیلات دریافتی کاربر با اطلاعات کلی تسهیلات نمایش داده می‌شود.
• پیگیری
مشتریان در این قسمت امکان جستجو و مشاهده تراکنش‌های انجام شده بر روی گوشی تلفن همراه از قبیل (انتقال وجه) سپرده، پرداخت قسط، موجودی، پرداخت قبض، خرید شارژ و انتقال وجه (کارت) را خواهند داشت.
• سایر
در این بخش، امکان تغییر نام کاربری و رمز عبور و نحوه ارتباط با سرور برای کاربر فراهم شده است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.