رونمایی از سرویس جدید همکاران سیستم و فرابوم در زمینه‌ مدیریت تبادلات آنلاین بانکی

در رویداد «ارتباط آنلاین نرم‌افزارهای مالی با بانک‌ها» که حضور بیش از 570 نفر از علاقه‌مندان برگزار شد، اهمیت بانکداری آنلاین و ارتباط نرم‌افزارهای مالی با بانک‌ها و ویژگی‌های سرویس جدید همکاران سیستم در زمینه‌ مدیریت تبادلات آنلاین بانکی، برای مخاطبان تشریح شد.

فرید فولادی مدیرعامل همکاران سیستم، همایون محبوبی مدیرعامل شرکت فرابوم،  سید ولی‌الله فاطمی اردکانی بنیان‌گذار گروه توسن و سعید اخوان مقدم رییس هیئت‌مدیره‌ی شرکت اصفهان مقدم، سخنرانان این رویداد بودند.

همایون محبوبی مدیرعامل شرکت فرابوم در بخش اول رویداد نسل‌های مختلف حوزه‌ی بانکداری مانند مراجعه مشتری به شعبه، بانکداری متمرکز، بانکداری الکترونیک و بانکداری باز را شرح داد. او در ادامه روال‌های پیشین ارتباط مشتریان با بانک‌ها و تغییراتی که پس از شکل‌گیری رویکرد بانکداری باز ایجاد شده است را بازگو کرد.

مدیرعامل شرکت فرابوم در بخش دیگری از صحبت‌های خود، فعالیت‌های این شرکت از زمان تاسیس تاکنون را تشریح کرد. وی هم‌چنین با اعلام اسامی بانک‌هایی که هم‌اکنون پلتفرم فرابوم به آن متصل است، دستاوردهای این شرکت و مسیر توسعه‌ی سرویس‌های آن را بیان کرد. بانک‌های سینا، اقتصاد نوین، کشاورزی، ملی، ملت، سامان، قرض‌الحسنه‌ی مهرایران، پست بانک، سرمایه، ایران‌زمین، دی، انصار و خاورمیانه از بانک‌هایی هستند که به پلتفرم فرابوم متصل هستند.

محبوبی هم‌چنین به موضوع مهم امنیت اطلاعات مالی شرکت‌ها و تراکنش‌های آن‌ها اشاره کرد و زیرساخت‌های فرابوم در این زمینه را توضیح داد.

فرید فولادی مدیرعامل همکاران سیستم در ادامه‌ی رویداد به جایگاه نرم‌افزارهای سازمانی در اکو سیستم بانکداری باز اشاره کرد و گفت:« شرایط سال 99 به شکلی بود که افراد و کسب‌وکارها را به سمتی هدایت کرد که از بانکداری الکترونیک استفاده کنند و پیشرفت قابل‌توجهی در این زمینه ایجاد شد.» فولادی با اشاره به ثبت و ضبط همه‌ی اطلاعات مالی در ERP راهکاران گفت: « گام بعدی ارتباط این فرایندها با بانک است که ما به‌وسیله‌ی پلتفرم فرابوم این امکان را فراهم کرده‌ایم.»

فولادی در ادامه هم‌چنین امکانات سیستم مانند دریافت صورت‌حساب بانکی و مغایرت‌گیری خودکار را به مخاطبان ارائه داد و یک رویه‌ی پرداخت آنلاین در نرم‌افزار و مزیت‌های آن را نیز تشریح کرد. صرفه‌جویی در زمان و نیروی انسانی، جلوگیری از خطاهای کاربری، افزایش سرعت و دقت در انجام فرایندهای مالی و حفظ محرمانگی اطلاعات از مزیت‌هایی است که فولادی به آن‌ها اشاره کرد.

مدیرعامل همکاران سیستم هم‌چنین با اشاره مزیت‌های ارتباط آنلاین نرم افزارهای مالی با بانک‌ها؛ چشم‌انداز سرویس جدید همکاران سیستم و اضافه‌شدن امکاناتی مانند شعبه‌ی مجازی بانک در نرم‌افزار مالی و سرویس‌های مربوط به چک و تسهیلات را بیان کرد.

سیدولی‌الله فاطمی در بخش دیگر رویداد، اکوسیستم بانکداری باز و و جایگاه شرکت‌های همکاران سیستم و فرابوم در آن را شرح داد. فاطمی با اشاره به اینکه به کمک این پلتفرم شرکت‌ها می‌توانند با اعتماد و اطمینان بیش‌تری از بانک‌ها سرویس بگیرند، ابراز امیدواری کرد که با توسعه‌ی این فعالیت‌ها بتوان گام‌های موثری در راستای تحول دیجیتال در کشور برداشت. او در ادامه گفت: « با راه‌اندازی این سرویس، در واقع 80 هزار باجه بانکی از مسیر 20 بانک متصل به فرابوم و بیش از 4000 شرکت مشتری راهکاران، افتتاح شده است. این اتفاق، در راستای رویکرد دیجیتال است که براساس آن بانک‌ها در محل شرکت‌ها خدمات خود را ارائه می‌کنند.»

در ادامه، سعید اخوان مقدم، رییس هیئت‌مدیره‌ی شرکت اصفهان مقدم از شرکت‌های مشتری همکاران سیستم که از این سرویس استفاده می‌کنند، تجربه‌ی استفاده از آن را برای مخاطبان شرح داد. به گفته‌ی او، با از راه‌اندازی بانکداری باز و اتصال به محیط بانک‌هت کارپوشه فرایندهای این بخش سرعت و دقت افزایش یافته است و امکان ایجاد خطاهای کاربری به حداقل رسیده است.

در طول برگزاری رویداد، امکان ارسال پرسش‌های حاضرین فراهم بود که در بخش پایانی رویداد به آن‌ها پاسخ داده شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.